Kız arkadaşım yaşamak istemediğini söyledi ne yapmalıyım onu tekrar hayata bağlamak İçin?

Dün buluştuğumuzda birden koşarak kalktı gitti
Ne olduğunu anlamadım peşinden gittim

Kuytu bir yere gidip çömelmişti ağlıyordu
Yanında gittiğimde sarılıp içini dökmeye başladı

Bu hayatta beni hiçbir şey iyi hissettirmiyor hayvanları, kendimi seni ailemi sevmeye çalışıyorum sevemiyorum

Sevgiyi artık hissedemiyorum ve her şeyden bıktım hep gülüp bir şeyler deniyorum ama bir şey hissedemiyorum gibi şeyler söyledi

Bende ona sadece sarılıp sorun yok beraber üstesinden geleceğiz dedim ama benden uzaklaşıp eve gidelim dedi akşam ise uyurken kalkıp evine gitmiş

Sabah hemen aradım bir şey yok kahvaltı yapıyorum normal stabil işte gel istersen dedi

Anlamıyorum bu kadar neşeliyken neden arada böyle çıkışlar yapıyor nasıl ona iyi gelebilirim

Onu bir görseniz çok neşeli hayat dolu samimi biri
Kız arkadaşım yaşamak istemediğini söyledi ne yapmalıyım onu tekrar hayata bağlamak İçin?
Cevapla