Bu Kızlarımız Cahil Kocaları Neden Sevgili/Eş diye Alıyor?

Bu Kızlarımız Cahil Kocaları Neden Sevgili/Eş diye Alıyor?

Özellikle devir çok bozuldu. Kızlarımız normal , sakin ve mülayim adam gibi adamdan hoşlanmıyor. Çünkü korkak ve pısırık olduklarını düşünüyorlar. Kendilerini koruyacaklarını ve tatmin edeceklerini düşünmüyorlar. Halbuki bu tür erkekler ne sizin canınıza kast eder ne de ailenizin. Kızlar siz devam edin böyle serseri tipleri erkekler ile onlar yüzünü iyi saklar ama sonrası böyle cinayetler olur. Hep züppe tip burnu havada ve kaçan erkeği istiyorsunuz. Ben hep söylerim daha çok olacak bu cinayetler. Toplumuzun eğitimsiz ve cahil olduğunu gösteriyor bu cinayetler. Ha diyeceksiniz sakin adam bu cinayeti yapmaz mı yapsa bile çok düşük ihtimal ama sizin o hoşlandığınız serseri erkekler genelde böyle olaylar çıkarır.

Şunu da ekleyim bir sevgili adayının ne olduğunu kız çok iyi görür başta sinirlerinden hal ve hareketlerinden işte o an uzaklaşmalı ve ayrılmalı ama ne yapıyor kızlarımız daha çok hoşuna gidiyor böyle kendisine kızan sahiplenen yasak koyan erkeğe...

(Ölenlere Allahtan rahmet diliyorum. İnşallah bir daha böyle cinayetler yaşanmaz)

Bu Kızlarımız Cahil Kocaları Neden Sevgili/Eş diye Alıyor?
Cevapla