Sürekli bakıştığım kızı evine kadar takip ettim ve kızdı. Beni sapık sandı, nasıl düzeltirim durumu?

Çok uzun süre bakıştık, konuşmak istedim hazırlandım o markete girdi. Çıktı sonra ama cesaret edemedim ve eve doğru gitti bende istemsizce peşinden gittim. Gördü beni sürekli arkasına bakıyordu. Korktu belli. Diğer gün çalıştığım yere gelip bir daha sakın beni eve kadar bırakma kızdı. Ben bu durumu kıza nasıl izah edebilirim. Taktık var mı sapık sanmış beni olabilir yani yaptığım yanlıştı
Sürekli bakıştığım kızı evine kadar takip ettim ve kızdı. Beni sapık sandı, nasıl düzeltirim durumu?
Cevapla