Biri fotoğrafınıza "Eridiğim tek fotoğraf" yorumu yapsa ne derdiniz?

Çocuğu tanıyorum daha önceden de bana yazıyordu şimdi fotoğrafıma yazmış ki eridiğim tek fotoğraf buna ne demeliyim manyak mı ne
Güncellemeler
+1 yıl
Senin kız kardeşine şu şekil yazsalar hoş olur mu ayıptır ya yazdım sildim arkadaşlar
Biri fotoğrafınıza "Eridiğim tek fotoğraf" yorumu yapsa ne derdiniz?
Cevapla