Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen hakaret içeren görüşler yapmayın zaten her gün kendi kendimi cezalandırıyorum. Aynı şekilde hiç bulusmadik söylediğim gibi
2 seneye yakındır sevgiliyiz. Ama hiç buluşmadık. Hatta gerçek hayatta ne onun nede benim hiç sevgilim olmadı. Aramızda bir dönem sıkıntı çıktı ve şeytana uydum. 3 aylık bir dönemde bir kaç kişiyle konuşarak aldatmış oldum. Onlarla Konuşmalarda ileriye gittim. Sonra silkelendim , tövbe ettim hepsini hayatimdan çıkarttım. 2 ay geçti 2 aydır sadece sevgilim için çabalıyorum , her gün abdest alıp - Kur'an okuyup Allah'tan af diliyorum. Tövbe zikiri çekiyorum onu gerçekten çok seviyorum. Görüşlerinizi almak benim için çok önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ya bilmiyomda böyle yapanları hiç sevmiyorum ya benim ssvgilimle aram kötüydü oda aynısını yaptı. Ama pişmansan iyi bişi
Haklısınız ben o dönem sonradan pişman olucagimi bile bile yaptım. Sanki her saniye şeytana kulak asmış gibiydim. Ama sırf sevgilim için hepsiyle konuşmayı bitirdim hepsini telefonumdan sildim istesem de ulaşamayacagim durumda. Her gün tövbe ediyorum , çok pismanlik duyuyorum. Allah inşallah tövbelerimi kabul eder :(
kız kimseyle görüşmemiş ama diğerleriyle ileri gitmiş sanal se. KS yapmış nude atmıs kesin dimi dogrumu anladım sonra pişmanım vay be
@mutluyaşamsırrı evet pişmanım , bir sıkıntı mı var?
nude resim elin oğluna atacagına ya da sanal se. KS yapacağına sevgilinle yapsaydın en azından çocuk seni arzular azardı ve 2 sene diyorsun kaç kez yanına gelirdi haniiiii asıl problem bu bence sen elindeki adama kıymet verki her anlamda sorun olmasın
@mutluyaşamsırrı zaten ona attıklarımi onlara atmıştım. Dediğim gibi artık tövbe ettim çok pişmanim aklımda da sadece o var zaten. O hataya beni kesseler daha düşmem. Ama geçmişe de dönemiyorum. Her şey 3 ay içinde oldu ve bitti ama ömrümün yarısı düşünmekten gidecek
nefsina hakim ol kızım o zaman tövben hakta yerini bulur
Her gün tövbe ediyorum. Kur'an okurken bile özellikle bu sabah şeytan çok dürttü ama bırakmadım hiç bir şekilde. Yinede içim de çok büyük sıkıntılar var sanki her şey daha kötü olacakmış gibi :( ama Allah inşallah kabul ediyordur tovbelerimi. Gerçekten çok ama çok pişmanım.
şeytandan uzak dur zinhar... ne dedi şeytan sana neye zorladı
:) öyle sevgililik mi olur. ne içiyor ne yiyorsunuz siz
Buluşmadan sevgili sayılmıyor muyuz yani
Benimde uzaktan mesafe ilişkim var ne olmuş yani
@Asena_1 uzak mesafe :) görmediğiniz koklamadığınız karşısına oturup sohbet etmediğiniz biri ile ilişkimi yaşıyorsunuz. bunlar sadece özgüvensiz kişilerin boşluk doldurmalarından başka bişey değil
Ya görüşmemişsin buluşmamışsın neyin pişmanlığı salla geç
Daha önce bu soruyu sordumda birisi ne sen onunla sevgilisin nede onu aldattın işte görüştüğünuzde belki yapamayacak ayrılacaksıniz falan demişti ama ben sadece aldattığım kişilerle konuşmalarda ileriye gittiğim için anlayacağınız şekilde pişmanim. Ama kimseyle gerçekte gorudmedim.
Dediğim gibi salla gitsin
Ama güzelim o aldatmak değil ki ara vermişsiniz
Benim için doğru olmayan bir şey. O 3 ay ile şu an ki düşünce yapım o kadar değişti ki sanki 3 sene geçmiş gibi hissediyorum. Yinede pişmanlığım çok fazla.
Ya sonuçta ara vermişsiniz ara verelim demediniz ayrılalım dediniz o boşluğa düştün ilgi görmek hoşuna gitti o an her insan hata yapar
Evli olsaydım , ya da sanaldan değilde buluşuyor olsaydık yapmazdim. Ama uzak olduğunda kendimi kontrol edemedim