Sanaldan tanıştığım sevgilimi sanaldan aldattım. Suçluluk duygusu hissediyorum ve çok pişmanım?

2 seneye yakındır sevgiliyiz. Ama hiç buluşmadık. Hatta gerçek hayatta ne onun nede benim hiç sevgilim olmadı. Aramızda bir dönem sıkıntı çıktı ve şeytana uydum. 3 aylık bir dönemde bir kaç kişiyle konuşarak aldatmış oldum. Onlarla Konuşmalarda ileriye gittim. Sonra silkelendim , tövbe ettim hepsini hayatimdan çıkarttım. 2 ay geçti 2 aydır sadece sevgilim için çabalıyorum , her gün abdest alıp - Kur'an okuyup Allah'tan af diliyorum. Tövbe zikiri çekiyorum onu gerçekten çok seviyorum. Görüşlerinizi almak benim için çok önemli

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen hakaret içeren görüşler yapmayın zaten her gün kendi kendimi cezalandırıyorum. Aynı şekilde hiç bulusmadik söylediğim gibi
Sanaldan tanıştığım sevgilimi sanaldan aldattım. Suçluluk duygusu hissediyorum ve çok pişmanım?
Cevapla