Bazen öyle bir an olur ki sevgiliniz gözünüze dünyanın en tatlı en güzel insanı gibi gelir ve onun o halini kimse görmesin istersiniz. Fakat bu tür aşırı kıskançlık halleriyle de sevgilinizi bunaltmak istemezsiniz. İşte tam o anda ne yaparsınız?

Bazen öyle bir an olur ki sevgiliniz gözünüze dünyanın en tatlı en güzel insanı gibi gelir ve onun o halini kimse görmesin istersiniz. Fakat bu tür aşırı kıskançlık halleriyle de sevgilinizi bunaltmak istemezsiniz. İşte tam o anda ne yaparsınız?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben yeri geldiğinde kıyamam, yeri geldiğinde bunaltırım.. Söylenmeden, tartışılmadan çözülmez..
Kıskanmak aşkın kanununda var 😊
Sevdgm insanı ne kadr çok kiskanirsam kiskanim boğmam kendime hakim olurm
Karşı cinsi en son ne zaman kıskandım bilmiyorum, şu an düşünsem de ne yaparım kestiremiyorum.
Direkt kendisine söylerim. İnsani bi şey sonuçta.
Her dediğini yaparak