Onun bazı odunsal davranışlarına artık katlanamaz hale geldiğim için ayrılma kararı aldım. Ona bunu güzel bir dille “birbirimize uygun olduğumuzu düşünmüyorum” deyerek söyledim.
Bütün uyarılarımı tamam tamam diye geçiştirdi, en son bende ayrılmak istedim. Bağırdı çağardı ve bende son çare bütün düşüncelerimi söyledim. Yalvarmaya, özür dilemeye ve artık böyle olmayacak demeye başladı. Şu an hala yazıyor bana. Ama arada “ortada ayrılacak bir şey yok, senden bunu beklemezdim, 9 ay sonra mı farkettin uygun olmadığımızı” diyor.
Yaptığı odunluklarda şöyle;
- güzel/romantik şeyler asla konuşmuyor. Konuşursa gururunun gideceğini zannediyor.
- sevgililiği öpüşmek zannediyor, istemiyorum dediğim halde öpecem öpecem diye diretiyor.
- istiyor ki ben onun psikologluğunu yapayım, sadece dert anlatıyor bana
- hep negatif düşünen biri.
- Hiçbir şekilde bana ailesini tanıtmadı, anca ona çıkardıkları zorlukları biliyorum. Anne babasının adını söylemedi bana hiç, benimkilerede ilgi duymuyor.
Biraz uzun oldu ama artık katlanamıyorum, acıtasyon yapmayada başladı “sana çok alıştım gidersen biterim” falan diye.
İlk sevgilisiyimde onun. Of bilmiyorum affetmek istiyorum ama “senden beklemezdim” falan demesi karıştırıyor aklımı.
Sizce ne yapmalıyım?
Bütün uyarılarımı tamam tamam diye geçiştirdi, en son bende ayrılmak istedim. Bağırdı çağardı ve bende son çare bütün düşüncelerimi söyledim. Yalvarmaya, özür dilemeye ve artık böyle olmayacak demeye başladı. Şu an hala yazıyor bana. Ama arada “ortada ayrılacak bir şey yok, senden bunu beklemezdim, 9 ay sonra mı farkettin uygun olmadığımızı” diyor.
Yaptığı odunluklarda şöyle;
- güzel/romantik şeyler asla konuşmuyor. Konuşursa gururunun gideceğini zannediyor.
- sevgililiği öpüşmek zannediyor, istemiyorum dediğim halde öpecem öpecem diye diretiyor.
- istiyor ki ben onun psikologluğunu yapayım, sadece dert anlatıyor bana
- hep negatif düşünen biri.
- Hiçbir şekilde bana ailesini tanıtmadı, anca ona çıkardıkları zorlukları biliyorum. Anne babasının adını söylemedi bana hiç, benimkilerede ilgi duymuyor.
Biraz uzun oldu ama artık katlanamıyorum, acıtasyon yapmayada başladı “sana çok alıştım gidersen biterim” falan diye.
İlk sevgilisiyimde onun. Of bilmiyorum affetmek istiyorum ama “senden beklemezdim” falan demesi karıştırıyor aklımı.
Sizce ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer