Böyle olduğuna bakma kullanmak için yapıyor sonra silecek
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bir yıldır beraberim, ailesiyle tanıştım benleyken bir çapkınlığı olmadı ilk tanıdığımda öyleydi. Bana sürekli hediyeler alır sevdiğini söyler iş bile kurdu adıma. Göz boyama mı oluyor hepsi?
Karaktere göre değişir. Benim eski sevgilim 1 yıl sonra terk etti mesela ailesiyle tanıştım evlenme teklifini şurda yapacam burada edecem der dururdu. Aniden terk etti kimseye güvenme eşin olcak kişiye bile
Bende yazsam seviyor muyumdur? Hala anlamadin mi sevip sevmedigini
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Seven kalbinde sever bunlar göz boyamak tecrübe ile sabit
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bir yıldır beraberim, ailesiyle tanıştım benleyken bir çapkınlığı olmadı ilk tanıdığımda öyleydi. Bana sürekli hediyeler alır sevdiğini söyler iş bile kurdu adıma. Göz boyama mı oluyor hepsi?
seni sevmediğinden emin olmadıgın birisiyle neden sevigli oluyorsun? hadi diyelim oldun neden güvenmiyorsun? çıkar kokusu alıyorum geriye kalan seçenek bunlar oluyor
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Beni sevdiğinden eminim ama güvensizim insanlara genel olarak. Kaygılıyım hep. Bana bu zamana kadar çok fazla şey yaptı düzelmem için terapiye bile götürdü. İşimi kurdu etti beni ilk zamanlar çok üzdü ama. Sinir krizleri geçirirdim çoğu zaman. Kimin ne çıkarı olabilir ki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Seviyor mu, sevmiyor mu orasını bilemeyiz. Ama güzel jestler :)
Böyle olduğuna bakma kullanmak için yapıyor sonra silecek
Bir yıldır beraberim, ailesiyle tanıştım benleyken bir çapkınlığı olmadı ilk tanıdığımda öyleydi. Bana sürekli hediyeler alır sevdiğini söyler iş bile kurdu adıma. Göz boyama mı oluyor hepsi?
Karaktere göre değişir. Benim eski sevgilim 1 yıl sonra terk etti mesela ailesiyle tanıştım evlenme teklifini şurda yapacam burada edecem der dururdu. Aniden terk etti kimseye güvenme eşin olcak kişiye bile
Kime güvenicez o zaman?
Bende yazsam seviyor muyumdur? Hala anlamadin mi sevip sevmedigini
Seven kalbinde sever bunlar göz boyamak tecrübe ile sabit
Bir yıldır beraberim, ailesiyle tanıştım benleyken bir çapkınlığı olmadı ilk tanıdığımda öyleydi. Bana sürekli hediyeler alır sevdiğini söyler iş bile kurdu adıma. Göz boyama mı oluyor hepsi?
Belki hep senin isminin baş harfinde exleri olmuştur sjhfd
Neyse şaka
Olmadı eminim bundan yani. Olsa benleyken neden yapsın , saçma
seni sevmediğinden emin olmadıgın birisiyle neden sevigli oluyorsun? hadi diyelim oldun neden güvenmiyorsun? çıkar kokusu alıyorum geriye kalan seçenek bunlar oluyor
Beni sevdiğinden eminim ama güvensizim insanlara genel olarak. Kaygılıyım hep. Bana bu zamana kadar çok fazla şey yaptı düzelmem için terapiye bile götürdü. İşimi kurdu etti beni ilk zamanlar çok üzdü ama. Sinir krizleri geçirirdim çoğu zaman. Kimin ne çıkarı olabilir ki
Sadece bu sevgi göstergesi olamaz ki. Ayrıca arabasının modeli ney merak ettim
Ne yapacaksın modeli ki?
Merak ettim
Insignia
Güzelmiş
😃😃 amaç neydi anlamadım
Erkek misin
seviyor tabikide. bence asla üzme hiç sevgilini.
Çok üzüyorummmm
Çok güzel sevgi göstergesi ne güzel
Bende şaşırdım baya hoşuma gitti
Şaşartması ne güzel
Araba ne ya kalbine yazmış mi ona bak
boş ver hiç bişy deme küçük hanımefendicik moralini bozuluyor çok öylesine sormuş
Herşeyin fazlası zarar
Burada ne gibi fazlalık var?
😂😂 ne bilim
Değişiksiniz
😂😂 oyleyimdir öyle derler
Komik misin seeennnnn
Aslında komigim ama bu çok komik değil farkındayım 👸
Afern
Aynen farkındayım en azından 😂
Bu da bir şey
👸✨
arabayı satınca sizide satıyor
Siz öyle mi yptınız sevdiğinize
ben direkt kalbime yazarım ölünce de benimle gelir
Aynen kardeşim
seviliyorsun bacım
Kro :)
Bunlar hep taktik.
Ne taktiği