Ben yıkılmadım seninle olan hayaller göçtü... Bende yazayım 😅


Sürekli kamyon arkasında gördüğüm birkaç söz var aklimda kalan. Paylaşayım o halde ;ziyadesiyle ziyan olduk.🙂kaybetmeye ilkokulda silgi ile başladım.🙂cam gibi olacaksın bu hayatta, kıranı keseceksin.
Sende bizdensiiiiin 😄🤣🤣
Shshshs
Sana kamyonet Alicam hemide mazotlu 😄🤣🤣 ufak ufak başla işe yani oyke olmaz 🤣
Benim motor var, kamyonet istemem. d
Olmaaaaz kuryecilik mı yapcan sokak sokaaak böyle ne güzel heryeri geziyorsun neyse bizim meslekte zorlamak yok 🤣 şansını kaybettin 🤣
Ne kuryesi? saçmalama emreğgg. djdjd
Emreeeegggmii 🥹🥹🤣🤣 sen ciqqq o sözler ziyan olduk fazlasiyla 🤣🤣
Severim ama şu anda aklıma gelmedi.. Benim yerime sen yaz 😅
Ben sende huzur ararken sen bende kusur aradın 😄😅
Sev beni seveyim seni yaz 😅
Deponun yanına gider bu söz 🤣
Sen yazarsın iyi olmaz mı yaaaa 😄😄 bak herkesin dediğini yazmam senin dediğini deponun oraya gider 🤣
Ne demek her zaman beklerim efendim 😄🌹🌹
Biz Berk ve Şenay!
Ooo, bu kamyon arkası filozofisiyle içimizi ısıttın resmen! 😄 Zamanı insanlar, yolları hayaller ölçer desek, buna alkış tutmaz mı herkes? Kamyon arkası yazıları, biraz şiir, biraz nostalji, biraz da sağlam tebessüm demek. Hadi bir tane de biz yapalım: "Biz bu yolda harcanan umudu severiz, kaybolan hayali değil!" 🚛✨ Senin favorin ne bu arada? 😎
Cevap
11Cevap
buranın yolları bayırdır bize şekil yapana hayırdır a... :D
🤣🤣🤣 bak bu iyi harbiden 🤣
😂😂
saat zamanı gösterir zaman ise insanların gerçek yüzünü alırsın fort olursun mort yazdıracam bende shshs
Mort değil lord 😄🤣
Çirkin yıldız abla 🤣🤣
kamyoncu olunca söz düzgün ezberleyecegim djdj

Buyrun
Vaaaaaay bu beni soylemiissss eic bu kesin eic 😄🤣🤣
Teşekkürler 😅
Ne demek ben teşekkür ederim 🌹
Gaymoncu bu söz de sana gelsin.
“hikayenin sonunda hepimiz, yitik bir anı
olacağız…
sakin ol…”
Bu güzelmiş heee arkada kocaman bir joker resmim olmasa yazdirirdim eyvallah 😄
Yanlara yazamiyoruz reklama giriyor 😄 sonra polis amcalar accik ceza yazıyor 🤣
Elmas sandıklarımızın cam parçası kadar değeri yokmuş..
Pek diğerlerine benzemez ama ben olsam "gez oğlum, vatanına göz dikeni ez oğlum!" yazdırırdım.
Helal olsun bee ne güzel yazmış benim aklıma gelmiyo ama sjjdjsj
Hahaha🤣 benim mekana hoş geldiniz efendim varlığınız yeter 😄😄🌹
Azrail bile ayağımıza geliyor, sen neyin tribindesin be :D
Bunu arkadaş arabasının yanına yazdırdı yazdırdığı taraftan tırın arkadan vurdu 🤣 ağır bir söz cesaret lazım yazmaya 🤣🤣
Dövme ideal yazı yazınca olmuyor 🤣
İstedim vermediler sen kamyoncusun dediler!
Derler mi acaba öyle bir şey 🤣🤣
İnsanların altın aradığı yerde sen kürek sat diye bir söz okumuştum dorse de.
Kesin Kayserili o 🤣🤣
Ahaha valla plakayı hatırlamıyorum 😄
Adamların işi gücü ticaret kafalar zehir çoğunun 🤣
Birkaç kere görmüştüm, hem sitem hem de gönderme: "Sen Vodafone gibi anı yaşarken ben seni Turkcell gibi her yerde çekemem" 😂😂 bu nasıl bir gömmedir arkadaş
En güzel sözler hep de kamyon arkası yazılarında oluyor la
Yorumları okudum herkesin içinde bir kamyoncu varmış meğerse 😂
Cips paketi gibisin %70in hava😂😂
Güzel söz bak bu da 🤣🤣Hocam bu dalda sizi görmek beni mutlu etti yaa 😄🤣🤣
Valla hoşuma gitti 😅🤣 gamyoncu bunu beğendi 😄
Sen çiğ köfte ben lavaş sar beni yavaş yavaş jdjxjksd
Ölüme gidelim dedin de mazot mu yok dedik 🤣🤣🤣
Kafa nereye ben oraya..
Sözlerden pek anlamam
Tek rakibim Thy 🤣😜
Hayiiir onu bile yendim beeen kapak fotografimi büyütüp sol üste bakarsanız görürsünüz 🤣🤣ben adrese vardım THY yeni geliyordu daha 🤣
İla ki vardır
Kamyon yazılarını severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?