
Bence haklı değil 🙄
Böyle tatlı bir ismi peripellam diye değiştiremem kusura bakmasın 🙄

Bence haklı değil 🙄
Böyle tatlı bir ismi peripellam diye değiştiremem kusura bakmasın 🙄
Yani aranızda olan bir durum. Eşimi ismiyle kaydettim sonuna " m "sahiplenme eki ekledim ben eşim farklı kaydetmiş beni tercih meselesi. Ama hoşa gidecek bir lakap kelime güzel hissettirir.
Tabiki de kendi tercihi kişinin. Bende de ismiyle kayıtlı yanında kalp var. Aşkımlar vs. sevmiyorum o yüzden ismini yazıp yanına kalp koydum. Sizde bu tarz yapabilirsiniz ya da sonuna (….. ‘m ) iyelik ekini kullanabilirsiniz. O da hoşuna gider
Numarasını kaydetmek istemedim diye senin numaran ezberimde ondan kaydetmiyorum canım dediğim arkadaşım aklıma geldi
Bro çok güzel marangoz kursu buldum. Oraya gidelim 😄
Bende sevgilim olsa adını yazar sonuna kalp koyarım. Rehberde kalp alan tek kişi sevgili olur çünkü
Cevap
36Cevap
İsmimle kaydettiğini gördüğüm an boşanırım ayol
:D
Haklıyım ((
Biz böyle minnak mutlulukları severiz, dümdüz ismim olmadı ((
Daha değer verici gösterici bir sıfatla eklemek güzel olur
Sen haklısın kesinlikle
En iyisi 😃 fazla macera aramaya gerek yok. Düz isimle kaydet, oldu bitti
Boşanma davası aç en iyisi istediğin gibi kayıt edebilirsiniz evlenin de kurtulalım sizden valla
Haklı, aynı durumda ben de tepki göstermiştim. Eğer ismini seviyorsan bari sonuna 'm' ekle, bence en mantıklısı bu. 🌸
Yoo çok mu zor sevgilim yazmak, yazıverin. Eline yapışmaz ya. Size toptan bir kurs vermek lazım sevgililik kuralları 101. 😂 Nevoşu severim onun yeri ayrı, tabi dayanışıcaz. 😊
Bu konuda haklı olup olmama tamamen insanın karşısındaki kişiyle ilgilidir. Kimisi ismi ile kaydedilmeyi sorun bile görmezden kimisi de bunu ciddi manada sevmeyebilir. Sevgiliniz "peripellam" diye kaydetmenizi istiyorsa o şekilde kaydedin siz de. 😅
Bence nasıl kayıt edildiğine çok takılmamak lazım. Ben de eski sevgilimi ismiyle kaydetmiştim.
Tabi sizin tercihiniz nasıl istiyorsanız öyle kaydede bilirsiniz fakat yarinizin de gönlü kırılmasın şimdi 😀 madem "peripellam"istiyor öyle kaydedin.
Ufak şeyler bizi mutlu ediyor. Tepki kısmına bir şey diyemem ama içim burkulur herhalde herkes gibi alelade bir tanıdık gibi isimle kaydedilsem
Adımla seslendi nasıl ağırıma gitti diye şarkı sözleri var
Keşke ismin yanına soyismini de ekleseydin daha da mesafeli olurmuş.
Tc de eklesin mi
Telefon herkesin kişisel eşyası değil mi ya. İstediğini istediği gibi kaydeder çünkü ona ait bir eşya yani
Haklı dostum en azından aşkım diye kaydetseydin ya da aranızda birbirinize hitap ettiğiniz size özel bir kelime
Haksız. Sevgili bile olsan arada resmiyetler olmalı. Şayet böyle birisine bana davransaydı yeniden ilişkiyi gözden geçirirdim.
Benim pek umrumda olmayan şeyler ama her insan aynı değil. O nasıl seviyorsa öyle yapılmalı bence.
Nasıl yani. bi’tanem hayatımın anlamı ömrümün sahibi çocuklarımın anası kalbimin sahibi içtiğim su aldığım nefes diye kaydetmedin mi 😅
Bence haklı dümdüz ismiyle kaybedilmemeli ben beyim derdim onun da bana hatunum demesi oyle kaydetmesini isterdim
Önemli olan sevgiyi hissettirmek aslında davranışlarda. Ama sevgi içeren bir şekilde kaydetmekte hoş olabilir.
Haklı. Diğerlerinden farkı kalmadı rehberinde, olmaz.
Soruyu beğenmeme tuşu olsaydıda bassaydık, tepki olarak. 🙄😂
Sevgilinin ailesi telefon kullanmasına izin vermiş ve kaydedebilmişsin.. Buna şükretmek yerine nankörlük yapılmasına karşıyım..
Karım da olsa ismiyle kaydederim.
Bu konularda da benim karşıma ismimi kaydeden kadınlar çıktı, memnun oldum.
Haklı, onun diğerlerinden bir farkı olması lazım 😂
Ne gerek var aşko kuşko olmaya ya, isim soyisim ile kaydetmenin nesi kötü
Hakli ya en azindan bi canim cicim felan bisi ile kaydedeydin
Empati yaparsın normal karşılıyorsan normaldir :)
Ben de isimle kaydediyorum herkesi. Farklı bir şey yazınca kim olduğunu unutuyorum.
Manita 1 diye kaydettim ben sende öyle yap o zaman 😂
Yani o ismin yanına bir kalp olabilir. Varsa sıkıntı yok.
ismimin yanına iyelik eki ekleyecekse tabii ki ismimle kaydedebilir 😀
Haklı sevgilin sonunda herkesi kaydettgn şekil kaydetmiş olmn ynlş bnce.
Evet biraz sadece olmuş romantik şeyler yazabilirsin
Haklı tabii ki TC falan da yazman gerekiyordu.
Bende ismiyle kaydettim napim böyle daha iyi aklıma geliyor🤷♀️😊
Yani farklı şekilde istiyorsa kaydet sen de. 🙄 Ben de ismimle istemezdim. 😃
Haksiz telefon benimse istedigimi istedigim gibi kaydederim.
Peripellam? wth :D ben de isimle kaydederim veya lakap vermişsem onunla kaydederim
İsim olur tabi ama karşı taraf gücenirse daha özel bir isim düşünebilinir…
Bir zamanlar ismimle hitap edince küserdim ne boşmuş.
yani bende ismini kaydederim ne olacak ti motor mu diye mi kaydecektim..
Benim göreceğim aramalar için süslü şeyler yazma bilemedim
Haklı değil bende öyle kaydediyorum.
Kendi çapında ufak bir mutluluk yaşamak istemiş. Kadınları böyle ufak şeyler çok mutlu ediyor.
Kısa bi ayrılık yaşamıştık benimde hala öyle kayıtlı ay iyi ki gördüm bunu değiştiriyim hemen😅
Tercih meselesi bende ismiyle hayat ederdim sevgilimi
Haklı tabiki onun diğerlerinden bir farkı olmalı dikkat edin böyle şeylere
yok ya ne haklisi kardesim manyak misin erkek kiz arkadasini veya esinin ismini yazar tovbe tovbe 😄😄😆
Haklı değil bende herkesi isim soyisim ile kaydediyorum😂 çok nadirdir farklı isimle kaydettiğim. Böyle bir karakterim var🥲
Bence haklı, sıradan bir insan gibi ne demek ismiyle kaydetmek ☺️
Ben samimi olduğum insanları ismiyle kaydetmiyorum. Hele ki manitamı asla. v
Yani bence ismimin yanına kalp veya tatlı bi emoji koyduysa sorun yok
Alilenden sakliyorsan ayri bende olsam yanlış anlarim
Bari kalp falan koysaydın
Bence ismi ile kaydetmek cok daha samimi
Ortalığı ateşe verirdim.
Kurt bakışlım'dan iyidir knk
Bence haksizz gerek yok böyle şeyler
Haklı tabii
Pek takılmıyorum..!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?