Şu eşim hakkında aklıma kötü şeyler geliyor arkadaşlar napcam bilmiyorum?

Çok sabrımı deniyor üstüme fazla geliyor herşeyimi kısıtlıyor çocuk var ailem arkamda değil diye ayrılamıyorum diye damarıma basıyor iyce psikolojimi çok bozuyor ne erkeklik yaptığı var bana karşı ilgi hiç yok intiharmı ediyim cinayetmi işleyim ya da aldatıyımmı ayrılamıyorum diye üçünden birini yapmamı istiyor gibi hali var bıktım ya bukadar gelinirmi üstüme ne derse yapıyorum ben o😞😥gerçekten hiç iyi psikolojide değilim lütfen düzgün cevaplar verin
Şu eşim hakkında aklıma kötü şeyler geliyor arkadaşlar napcam bilmiyorum?
Cevapla