Iyi gunler , 30 yasindayim 2 yasında oğlum var kocamla bosanmak uzereyiz.4 ay önce beni aldattı , gelip itiraf etti klasik yalanlari soyledi birsey hissetmemis benim yuzumdenmiş gibi seyler.. Neyse o günden beri annemlerde kaliyorum ben oglumla birlikte. O gelip görüp gidiyor biz hic konusmuyoruz, dava şu an devam ediyor. Bende ozel bir sirkette calisiyorum.
Şu an şirketten gorustugum biri var ama sevgili gibi degiliz henuz bosanana dek bekleyecegini soyledi gorusuyoruz ama cay kahve iciyoruz o kadar. Dün beni gördü onunla arabayla gecerken. Bugun de bir suru mesaj atti sen benimleyken gidip baska adamlari arabana mi alıyosun? cocugundan da mi utanmiyorsun sen? cocugunla gecirecegin vakiti elin herifiyle mi geciriyorsun , bu velayet isini zora sokarim benim canimi sıkma yaptigina ne denir bi düsun bakalim baban kardesin herkes ogrenir bu yaptigini aklini basini topla aksam konuscaz seninle yazdi. Cevap yazmadim ama bıktim artik bundan o kadar moralim bozuk ki sanki suclu benim😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer