Sitedeki 24 -25 yaşındaki kızlar evde kaldım diye ağlıyor. Ben 24 yaşında sınava giriyordum. Başka derdiniz mi yok evliliktenbaşka?

Ben 32 yaşındayım sizler kadar dert etmiyorum. Olursa olur olmazsa olmaz. Evlilikte kim mutlu olmuş. Okuyup ya da çalışıp kendinize hayrınız dokunsa daha iyi. İnsan ilk önce kendine yetebilmeli zannımca

Sitedeki 24 -25 yaşındaki kızlar evde kaldım diye ağlıyor. Ben 24 yaşında sınava giriyordum. Başka derdiniz mi yok evliliktenbaşka?
Cevapla