Tanıştığım herkes bir süre sonra konuyu hep aynı yere getiriyor neden acaba?

Sanal veya reel kiminle tanışsam sonunda hepsi benimle birlikte olmak istiyor artık bundan çok sıkıldım. Arkadaş olmak istiyorum sadece

Tanıştığım herkes bir süre sonra konuyu hep aynı yere getiriyor neden acaba?
Cevapla