Bir erkek nasıl böyle yaşayıp kendinden utanmaz, psikolojik sorunlu bir toplum muyuz?

Tanıştığım bir erkek, aynı şehirde üniversite okuyorken, vazife gereği orada çalışıyordu. İşinin ne olduğunu söylemeyeceğim. Benim peşimde baya uğraş vermişti, ben de şans verdim, olabileceğimizi düşündüm ama aynı anda bir sürü kızla konuşuyordu uyardım hepsi arkadaşım diyerek yalan söyledi. Bir şekilde kızlara attığı mesajlar elime geldi. Sonra ayrıldım, ayrıldıktan hemen sonra iki yakın arkadaşı habersizce ekleyip onlara da yazmış. Öğrendiğim kadarıyla evine hrp farklı kızlar normal öğrenci kızlar getiriyormuş, beraber olup biz sadece görüştük sevgili değildik diyormuş önce onları sevdiğini onlara inandırıp bunu söyleyip. Bence bu tür insanların psikolojik problemleri var ve algıları bir şeye yoğunlaştığı için kendi yaptıklarını ahlak terazisinde değerlendiremiyorlar çünkü bu bilinçleri yok, farklı algılıyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bir erkek nasıl böyle yaşayıp kendinden utanmaz, psikolojik sorunlu bir toplum muyuz?
Cevapla