Hoşlandığım çocuğa yazmak istiyorum ama korkuyorum?

Onunla 1 yıl önce tanıştık, 1-2 ay konuştuk daha sonra bir sebepten konuşmayı kestik. Ve ona 2 hafta önce tekrar yazdım, konuşmaya tekrar devam ettik. Ve bir kaç gün önce ona mesaj yazdım ama görüldü veya cevap atmadı. İşte olduğu sıralar molalarda çevrimiçi oluyor ama mesajıma 3 gündür bakmadı. Ona nedenini sormak istiyorum ama korkuyorum da ne yapacağımı bilmiyorum.

Hoşlandığım çocuğa yazmak istiyorum ama korkuyorum?
Cevapla