Sevdiğim çocuğa yazmak istiyorum ama çok utanıyorum sizce napmalıyım?

Arkadaşlar ben şu ana kadar hiç ilk adımı atmadım bir erkeğe. Ama çocuk hiç adım atmıyo bana karşı sadece bikeresinde üşüdüğüm için bana montunu çıkarıp vermişti. Neyse işte ben ondan çok hoşlanıyorum sizce ne yazarak konuşmayı başlatiyim
? Çok korkuyorum benle konuşmamasından sizce rezil mi olurum yoksa yavşaklık gibi mi olur ona yazsam?
Sevdiğim çocuğa yazmak istiyorum ama çok utanıyorum sizce napmalıyım?
Cevapla