Arkadaşlar bu nedir büyümü yoksa rahmani işlemmi? İşe yarıyormu?

Sevdiğim kişi bana umut verip beni terk etti bilindik bir Hocaya gittim durumumu anlattım sevdiğim kişinin benim isimlerimizi anne isimlerimizi aldı bugün biraz önce geldim yanından benden ona 2-3 gün müsaade vermemi istedi ne tür nasıl bir işlem yapacakaınız diye sordum bşyler yazacağını yazacağı şeyi sürekli yanımda taşımam gerektiğini söyledi birde ek olarak 7 tane kamışın içine bşyler yazıp sıkıştıracakmış ağzınızda bal mumuyla kapatacakmış onlardan her birini 7 güne yayarak yakıcakmışım ve yakarkende Allahım benim sevdiğim kişinin kalbide bu kamışın kağıdın tutuştuğu gibi benim aşkımla tutuşsun diyecekmişim çarşamba gününe kadar yazacak çarşamba günü almaya gideceğim ama bunun ne tür bir işlem olduğunu bilmiyorum kitapta 7 hafta içinde etki edeceği yazıyor ama daha erken etki eder dedi.
Arkadaşlar bu nedir büyümü yoksa rahmani işlemmi? İşe yarıyormu?
Cevapla