Arkadaşlar acil yardım sallamadı mı beni yoksa gerçektne sorunlarımı vardır?

Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var sanırım. İki aydır flörtleştiğim biri vardı başta çok coşkuluydum ona karşı o da bana karşı. Sonra araya eski sevgilim falan girdi aklımı biraz karıştırdı. Dolayısıyla flörtümden biraz soğudum gibi uzak kaldım 4-5 güne bir görüşmeye galan başladım mesajlarına dönmedim çünkü kafam karışıktı hep bu eski sevgilim yüzünden. İki gün önce flörtümü aradım bana canım çok sıkkın müsait değilim sorunlarım var sonra dönerim sana dedi ve kapattı. Buz gibiydi. Nedenini de söylemedi hala dönmedi de. Sizce neden böyle yaptı ben ısrarla sormalı mıyım? İlgi mi bekliyordur yoksa sallamıyor mu arrık beni nasıl toparlarım tuhaf oldum neden böyle oldum bilmiyorum da?

Arkadaşlar acil yardım sallamadı mı beni yoksa gerçektne sorunlarımı vardır?
Cevapla