AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
elbette olurum benim durumum gayette iyi bu yüzden umursamam maddi durumunu
Olmaz kolay kolay boş mubabbet niye olsun ki
Olurum önemi yok ama ondan daha fazla maaş alıyorum diye komplekse girecekse olmaz
net olurum. Ama bu soru kızlar için önem arz eder genelde :)
Zenginlik diyenlerinde mutlu oldugunu daha hormedim.
Ekonomik özgürlüğü olmayan birisiyle beraberlik düşünmem.
Maddiyatla ilgili bir sorunum, beklentim, kriterim yok karşı cinste.
Sevgi sadakat varsa olmayacak Bisi yok Allahin izniyle
İlişkilerde kadının parası, çoğu erkek için önemli bir ayrıntı olmaz.
gerçekten samimiyse parayı asla sorun etmem ama niyeti farklıysa o zaman işler değişir
Seviyorsam önemli değil eğer oda beni istiyor seviyorsa hiç problem değil sence önemli mi
maalesef karın doyurmuyor, bir de hangi aile kızını verir ki geleceği olmayan birine?
Kızın durumu kötü olabilir de erkekte durum en azından normal olmalı.
Yani geçici bir durum mu , düzelme ihtimali var mi? Evi var mi. Eğer evi varsa zaten çalışarak 2 kişi geçinebilir.
Aşk önemli seviyorsam yeter diyenler , mesela evde pişecek malzeme , yemek yok. Birbirinize bakıp zaten seviyoruz yemek yemesekte olur diyecekler mi. Mesela çocuk bir sey istedi alamadınız üzüldünüz. Çocuğum ama ben babanı çok seviyorum bu yeterli o yüzden bunu alamayacaz diyecek misiniz. Çok para isteyen yok ama insan kimseye muhtaç olmasın. Kendine yetsin yeter.
Eğer gerçekten çok fakirse hayır. Yani çok seviyorsam en azından bi iş sahibi olmasını beklerim çünkü dünya maalesef ki tos pembe bi yer değil.
Şuana kadar hiç bir sevgilim zengin değildi her zaman ben verici oldum o bir verdiyse ben 10 verdim ama bu şekilde olunca kıymet bilinmiyor artık zenginliğe bakarım biraz da başkaları beni memnun etmek istesin, çabalasın
Olurum hiç bir önemi yok
İyi bir ailede yetişmiş olması yeterli
Benim için önemli değil, yeterli imkanım var insan olsun dürüst olsun yeterli.
beraber olunur ama ne kadarciddi bir ilişki olur evlenilir o kişiye göre değişir
Sevgi saygı güzeldir ama gel gör parasızda olmuyor sıkıntı yaşandığında sevginin yenmiyeceğini anlıyor insan
Yani hayat şartları zor ileride sorun olacaksa geçim derdi olacaksa sıkıntılar ilişkiyi zedeler. Buna sizin karar vermeniz lazım. Toz pembe hayat yok. Aşk karın doyurmuyor
Olmazdım. O yaşına kadar biri kendini kurtaramamis ise o kişiden hayir gelmez. Üzgünüm...
Lütfen ol
Doğru
@ofsıkıldımyine her zaman çabuk mu sıkılıyorsun
O ne demek
@ofsıkıldımyine sıkıldımyine kullanıcı adın var, neyse ben soruya ölesine yazdım lütfen ol diye , para olmayınca
Kimse kimseyi takmaz , acı ama gerçek
Öyle para önemli. Yani benim çoğu ilişkim para yüzünden bitti. Çünkü hiçbir şey yapamıyorduk. Erkrkler çayın otobüsün bile hesabını yapıp şikayet ettiği için. Su bile içemiyorduk resmen. Hatta sms parasının bile hesabını yapıyorlardı. İğrenç. Öyle de asla ilişki olmaz. Bırak lüksü daha normal hayatta kalacak parası olmayan erkrkler hiçbir kadına yaklaşmamalı bence. Kadını da yoruyorlar çünkü. Bi de bana küfür hakaret ediyordu mallar istemedim onları diye. Benim param var ben onlara para yedirmek zorunda değilim. Onların fakirliğini çekip kendimi ucuza vermek zorunda da değilim. Gebersinler ya da kendilerine denk kadın bulsunlar.
Yani sadece para ile de olmaz ama sadece beğenme beya aşkla da olmaz. İkisi de lazım.
Kadın bir sevişir iki oturur. Üçüncü de erkeğin parasız olmasına kavga eder ya da para harcamamasına. Kimse kendine bi şey almayan vermeyen erkekle aşk diye birlikte olmaz hele de kendi fakir değilse.
@ofsıkıldımyine haklısın, cimri adam sadece kadınından değil parayı kendisindende esirger , ye iç gez keyfine bak. Hayat budur
Aynen işte onu diyorum. Hani benim bi şey yapmadığım sevgilim sadece pandemide oldu. Onda da yasaktı işte bi şey yapamıyorduk sonra yasak kalkınca hergün kavga ediyordum şuraya gidelim şunu yapalım ama işte cimri ve parasız erkek yapamıyor.
Ya da başka biri de haftanın altı günü çalışıyordu sadece bir günü geziyorduk. Diğer günler de geceye kadar çalışıyordu. O da olmaz. Yani o ne koca haftada sadece bir gün bi şey yapabiliyoruz. Olmaz.
Kadın gezmek tozmak eğlenmek ister. Erkeklere bakıyordunuz sadece iş ev seks. Mallar.
Merakımı mazur görürsen , Ne işle uğraşıyoruz , hangi şehir
Cevaplamıyorum
@ofsıkıldımyine sen çok eğlenceli birisin , tam aklımdakileri istiyorsun , kafa dağıtıp gezmek lazım
@ofsıkıldımyine özelden yazsam olmazmı , özel sorular sormam söz.
Hayır erkeklerle konuşmuyorum. Burdan yazıyorsan yaz.
@ofsıkıldımyine genel olarak erkekler hakkında çok kaygılısın , sana hak veriyorum
E yani haberlere bak. Tersi olmak için deli olmak lazım. Erkeklerden hayır gelmez.
@ofsıkıldımyine tarzın benim ilgimi çekti , tabi düşüncelerine saygı duyarım.
Merak ettim seni nasıl bir hayatın var , ne gibi ilgilerin var vs
@ofsıkıldımyine hahah erkeklerden kime hayir gelmiş kii😏
Aynen öyle yazsana özelden konuşalım.
Geçen lez evli biriyle tanıştım. Çocuğu da var. Ne güzel valla. Mutludur baya.
Erkeklerin köküne kibrit suyu , siz birazdan beni burada linç etmezseniz iyi
@Anlarım3005 😂😂😂 gomuyormusuz bir de yorumlara seni😂😂😂
@ofsıkıldımyine sen lez misin yoksa..🙄
Bende ondan korkuyorum
@Anlarım3005 kiyamm😂😂
Kıyma bana
Olmam ben dengim ile olmak isterim. Ortalama gelirli biri olsa yeter. Bende öyleyim çünkü.
Seviyorsam kizin parasi pulu önemli değil benim icin
Maddiyatın kötü olmasından ziyade gorgüsüz ile beraber olmam.
Erkekler olur bence sıkıntı etmez ben kızların cevabını merak ettim
Ev gecindiremeyecek biriyse olmam aşk sevgi güzel de bir yere kadar bence
ben oldum 3 bin aldım ayda bıkere ıkı kere oluyorum arkadaslarıda istıyor ama uzak duruyorum
Tam olarak anlayamadım, arkadaşları
Ne istiyor
Takip atar mısın , bi şeyi merak ettim.
Açıkçası zor, artik evlilikte iki tarafında çalışması gerek
Çalışıyor ise sorun yok asgari ucret falan farketmez
Olurum oldumda
para hiç önemli deildi benim için
ama o depresyona girdi belki bende etkendim
yapamıyorum hiç birşeye odaklanamıyorum dedi terk etti
bu soruyu kızlara sorman lazım erkeklerin çoğu bakmaz parasına
Olmam kimsenin aç kızını ben doyuramam sonuçta onlar da öyle erkek arıyor
Para kazanılır. caliskan biriyse aklı basindaysa mafdiyatin önemi yok. tipe bakma karakteri ve geleceği iyi pilanliyorsa olur olur gider.
Olurum niye olmayayım maddiyat çok önemli değil benim için
Evet olurdum önemli olan insan olsun sevgili, saygılı, merhametli, huzurlu olsun para illaki kazanılır beraber çalışır kazanırsın
ben erkeğim maddi durumu kötü olan bir insanla tabiki beraber olurum para bu durumlarda her zaman ikinci planda olmalı
Maddi durumu çok kötüyse dusunurum ama belirli bir durumdan dolayı kötüyse destek olurum. Kişiye bağlı ama her şey para değil.
Maddi durum bir şekilde kurtarılır da çalışmayı seven pes etmeyen biri olursa tabi.
Maddi durum önemlidir davul bile dengi dengine yanında küçük düşmek istemem
Maddi durumum iyi olduğu için, benim için önem arz etmiyor bu konu
Yani olabilir ama bu duruma karşı ailemin tepkisi sert olur
Söz konusu aşk huzursa kuru ekmekte yemeğe razı olurum 🥰😘
Olurum benim kadından daha fazla kazanmam lazım
Ve soruyorum neden kadınlar istemez maddi durumu kötü olan birini?
bazıları sevgililerinin parasyıla hava atmak için zengin erkekleri tarcih eder onden belki
Bir erkek için belirleyici bir unsur değil ilişkide para.
Kızlar içinde değildir aslında.
Benim icin farketmiyor hatta bence daha iyi karşi taraf fakirse herşeyden daha mutlu olur
maddi durumum iyi baya. çok güzel filan olmalı ki beraber olayım
Partnerinizin ekonomik durumu sizinkine yakın olmalıdır diye düşünüyorum. Arada uçurumlar olduğunda bir yerde sorun olarak kendini ortaya çıkarır
Hayir tabiki. Para onemli.
Okumuş, kültürlü ama fakirse evet olurum.
Hayır olmam, eşdeğer olsun benimle
Olurdum, oldum, ama bir daha asla…
Maddi durumu umrumda değil. Hoşlandıysam tamamdır.
olmam neden olayım
Olurum benim durumum iyi
Kendim de fakirim, daha uyumlu oluruz.
Olurum abi huzur olsun yeter ki
bunun maddiyatla alakası yok
Kalbi temiz karakteri iyiyse olurum tabiki
İsterse sokakta kalsın
Sevdiğim kişinin potansiyeline bakarım