Arkadaşlar fikir verirseniz sevinirim ihtiyacım var çünkü?

Şimdi ben sevgilimle ayrıldım şunu şöyle yapsam şu an beraber olurduk keşke şunu yapmasaydım pişmanlıklar içime oturdu ve acı çekiyorum zamanla geçiyor mu bu hisler yoksa bir ömür devam mı ediyor mutlu olamıyorum çok düşünmeye başladım nasip mi değil acaba olmuyor herşeyi zamana bırakmam gerekiyordu çok duygusal düşündüm sürekli yazdım şimdide pişmanlıklar içinde yüzüyorum

Arkadaşlar fikir verirseniz sevinirim ihtiyacım var çünkü?
Cevapla