30’larında bekar insanların sayısı arttı mı yoksa bana öyle mi geliyor?

Çevremde yaşıtım bekar olan kız arkadaşlarım var. Sizce insanlar artık neden evlenmiyor? Bence işsizlikten. Kadınlar da iyi eğitim alıyor ama atanamıyor. Mesela atanan kadın öğretmen arkadaşların daha çok talibi oluyor. Erkekler ise özgürlüklerinin kısıtlanacağını zannediyorlar.

30’larında bekar insanların sayısı arttı mı yoksa bana öyle mi geliyor?
Cevapla