4 senedir inişli çıkışlı bir ilişkimiz var konuşmayı kesmistik 7 8 ay sonra yeniden başladık 2 aydir konusuyorduk bi anda mesajlara geç cevap vermeye basladi nedenini sorduğumda hiç bunu açıklamadı bende düzgün açıklama yapmayınca üstüne gitmeye devam ettim zaten bunu baştan deseydi bisey demezdim bu mesaja cevap vermedim 1 haftadır konuşmuyoruz yazsammı sizce
Arkadaşlar bi bakabilirmisiniz fotoya neden böyle yaptı?
İlk sorduğunda söyleyebilirmiş neden bu kadar uzattı bide sitem edip üste çıktı ki.. sen buna 2. şansı vererek hatayı en başta yapmışın zaten. Ayıkla şimdi pirincin taşını
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen öyle ilk sorduğumda diyebilirdi bunu anlayışla karsilayacagimi o da iyi biliyor evet haklısın 1 haftadır konuşmuyoruz zaten alıştım duruma yazmam olur biter napayım hayat bir şekilde akıyor