Arkadaşlar bi bakabilirmisiniz fotoya neden böyle yaptı?

4 senedir inişli çıkışlı bir ilişkimiz var konuşmayı kesmistik 7 8 ay sonra yeniden başladık 2 aydir konusuyorduk bi anda mesajlara geç cevap vermeye basladi nedenini sorduğumda hiç bunu açıklamadı bende düzgün açıklama yapmayınca üstüne gitmeye devam ettim zaten bunu baştan deseydi bisey demezdim bu mesaja cevap vermedim 1 haftadır konuşmuyoruz yazsammı sizce
Arkadaşlar bi bakabilirmisiniz fotoya neden böyle yaptı?
Arkadaşlar bi bakabilirmisiniz fotoya neden böyle yaptı?
Cevapla