Hamileyim be okadar üzgünüm ki eşim yüzünden bakar mısınız?

Ailemle bir hafta tatile gittik bu süreçte bir hafta boyunca eşim doğru düzgün aramadı mesajda atmadı ama böyle yapıyorsun deyince oraya bir hafta gitmişsin şöyle böyle ailenle bahanesi buluyor ben de bu yüzden tartıştım Çünkü önceden de hep böyle yapıyordu bir yere gittiğimde. Bayağı bir tartıştık buradayken bugün döndüm daha eve yeni girdim Çekti gitti arkadaşlarının yanına güya o da bana tavır yapıyor kendini haklı görüyor. Dört 5 saat oldu ve ben daha bugün geldim hala ortada yok o kadar üzgünüm ki Allah aşkına Seven insan böyle yapabilir misiniz sevgi ile alakası yok ben böyle bir karakterim diyor ama karakterle alakası var mı sizce ben ilgisizliğinden kavga ettim güya tartıştığımızı bahane ederek Gelmiyor eve yani bir haftadır yoktum zaten ben daha ki yeni girmişim eve gönlümü almaya çaloşamaz mıydı Böyle bir insanı sevgisine ne kadar inanabilirsiniz. Gerçekten gerçek düşüncelerini merak ediyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Hamileyim be okadar üzgünüm ki eşim yüzünden bakar mısınız?
Cevapla