selam arkadaslar
Ben 4 aylik hamileyim ve kaynanam gercekten her görüstügümüzde esime insallah bebek sana benzer , insallah gözleri senin gibi güzel olur, senin gibi akilli olur vs. diyor sanki Ben sadece tasiyici anneyim... bende Isterim tabiki ona benzemesini ama nedense öyle söyliyince kiriliyorum. Zaten bebeginde cinsiyetin illa erkek olmasini istiyor , bidaha derse tepkimi koyum mu? Yoksa susayimmi?
Ben 4 aylik hamileyim ve kaynanam gercekten her görüstügümüzde esime insallah bebek sana benzer , insallah gözleri senin gibi güzel olur, senin gibi akilli olur vs. diyor sanki Ben sadece tasiyici anneyim... bende Isterim tabiki ona benzemesini ama nedense öyle söyliyince kiriliyorum. Zaten bebeginde cinsiyetin illa erkek olmasini istiyor , bidaha derse tepkimi koyum mu? Yoksa susayimmi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer