
Hiç makyaj yapmayan bir kız ilginizi çekebilir mi, sevgili olur musunuz?

Hiç makyaj yapmayan bir kız ilginizi çekebilir mi, sevgili olur musunuz?
Ben @gecekusum3434 ile buluşmaya makyajsız gitmiştim. Sonra bunun çok hoşuna gittiğini söylemişti. Özel bir duurm yoksa makyaj hala da sevmem, makyajsız doğal kadın kendine güvenini ortaya koyduğu için daha etkileyici oluyor erkeğin gözünde diye düşünüyorum
Sizin makyaja hiç ihtiyacınız yok zaten , çok duru bir güzelliğiniz var 🧿
Çok naziksiniz teşekkürler :) Sizin de öyle kesinlikle
Teşekkür ederim 🥰
Kadınlar için söylüyorum zaten her zaman için doğal güzelliğe sahip olan kadınlar ön plandadır sen o kadının makyajı için onunla beraber olmuyorsun onu sadece doğal güzelliği için beraber oluyorsun Tabii dış güzellik için söylüyorum Tabii daha sonradan karakter güzelliği falan filan onlar farklı aynı şekilde Tabii erkekler için de öyle burada makyajdan ziyade tabii her zaman için kendine bakmak çok önemli bir unsur
Makyaj yapmayı seven birisi değilim hem ben kendimi sevmiyorum hem de benim cildime gerçekten gelmiyor ve zaten yapmayı da çok beceremiyorum açıkçası seven böyle sevsin sevmeyen de sevmesin kendisi bilir artık kimseden beni sevmesini beklemiyorum 🌙💸
Senin cildin atlas gibi bebeğim makyaja hiiç ihtiyacın yok
Bu gece rüyamda uçan dolör görecem 🥴😄
Benimde var ufak sivilcelerim😃 hatta dudağımda dikiş izi var😐 ama olsundu😀
Dolar iyidir çiçekim💸 😂🙈
Ben eurocuyum çiçeğim bunun uçani yok ama 🥲🪂💶
Elen musk kocama diyeyim yaptırsın kdjdjd
Elon Elen' di 😂
Çok düşündüm internetten bakmaya erindim acaba elon muydu elen miydi diyerekten dkdjfj elen yazdım jfjfj siz siz olun çok koca yapmayın adlarını unutuyorsunuz🥳😂
😂😂
Teşkürler çiçeeiimm💸🥳🌺😂
Rica ederim 💸🤑💸
Yani makyaj orta seviyede ise iyidir. Keyifli geceler..
Teşekkür ederim.. :)🖤
Rica ederim 💛
Cevap
86Cevap
Makyaj yapınca hayallerimi süslüyorsun canım 😘makyaj yeterli düzeyde olunca iyidir fazlası zarar ortası karar
Aaa makyajsız peki 🙁
Sen makyajsiz da güzellik yarışmasına katılan birinci olur şampiyon olursun hayatım 😘
Makyajsız daha güzelsin ben makyajı hafif severim. Az olsun öz olsun en güzeli en yahşisi bebeğim❤️
Bence de çok yahşi💄
Hafifte olsa yapmalı 😊
Değil mi, kadına yakışıyor bence de 😌
Erkek gözüyle bakamıyorum ama çeker bence
Evet sevgili olurum
Show ana haber : Düğünden sonra gelini makyajsız gören damat boşanma davası açtı.
Makyajsız veya azıcık kararında bi makyaj tamam. Ama zaten nasıl çekiyonuz bu sıcakta zaten hava alamıyoruz bir de kadınlar makyaj yapıp cildiniz hiçten havasız kalıyor gün boyu. Gerçekten ızdırap yaa
Yazın fondöten kullanmıyorum ben cidden eziyet oluyor. Pudra yeterli yazın
Pudra hava alıyor mu? Bence sadece ruj yeterli
Rujda hava almıyor nasıl yapsak 🥲
Dudaklar en azından cilt gibi terleme yapmıyor o yüzden idare eder herhalde aman neyse anlamam hiç. Ama evet ruj olmadan da olur
Pudra terlemeyi önler
Peki o zaman pudra istiyorsan kullan
Hahaha teşekkürler bu izne ihtiyacım vardı
Yok canım ne izni senin hür irade var sonuçta. Yani nasıl istersen öyle yaparsın ☺️
🥰
Bu durum onun kendi tercihi. Demek ki kendine güveni yüksek ve benim isteyeceğim tarzda bir yaklaşım olur.
Erkekler; internette, TV de, sokakta veya bu sitede gördüğü makyajlı, süslü, püslü kadınlara hayran kalırlar, iletişim kurmak ve elde etmek için ellerinden geleni yaparlar.
Ancak nedense, elde ettikten sonra o makyajlı, süslü püslü kadını değiştirmek isterler. Kısıtlamalar kıyafetten başlar, makyaj ile devam eder.
Oysa ki, sen o kadını nasıl beğenmiştin? Nasıl hayran kalmıştın?
Ben makyajlı bayanları hiç bir zaman çekici ve güzel bulmamışımdır midem bulanıyor elimde değil benim fikrim lütfen yanlış anlaşılmasın sorunuzda da değindiğiniz gibi makyajı sevmeyen bir kadın benim sevdiğim olabilir.
Makyajsızlar kendini belli etsin😀
çıkarım
doğal güzellik doğallık bence daha güzel yüzüne bir ton kimyasal sürmesine gerek yok:)
Bakımlı olması güzel bir şey tabi ama doğal haliyle sevmem daha mantıklı olabilir. Sonuç olarak herkesin görmediği halı benim için önemlidir.
Kadin dedigin makyajsiz guzeldir sade guzellik orjinalinden
Neden makyaj yapip kendinizi suluboya tablosuna dondurursunuzki
Aşırı yapılınca gerçekten çirkin duruyor, abrtmadan tadında yapılan makyaj ideal olanı
Ewet katiliyorum boyaci katologu gibi oluyorlar 😁
Çıkmazlar 😄
Çıkanlar da vardır
Çıkmak lafı komik oldu. 😅
Dışarıda makyajlı kızlar daha çok dikkat çekip, ilgi gördüğüne göre 🤔
Biz şimdi neyiz? Sorusu hep bu çıkma teklifi piyasadan kalkınca çıktı ortaya 😄bende geri getirmeye çalışıyorum gündeme 🤪
Ve eveet makyajlı kadına bir başka bakıyorlar bu erkekler 👀
Valla baya başarılı oldun bu konuda, baksana bir cümlede 3 defa kullandım ben bile 😄
Ah bu erkekler! 🧐
🤭
Daha iyi olur
Ailesi sorun etmedigi halde Makyaj yapmayan kız özenti olmama ihtimali yüksektir
Canandır
Özenti ile nasıl alaka kurdun😃 makyaj kadının süsüdür , doğası gereği kadın süslenmek ister , daha küçücük bir kızken başlar bu dürtüsü
Kendini beğendirmeye çalışıyor
Ve başkasına bakarak özeniyor işte
Kendi isteği ile makyaj yapmayan kız
Bazı dürtüleri aşmıştır
Daha rahattır
Ben rahat kız seviyorum
Alıngan nazlı kızlar 🤢🤢🤮🤮🤮🤮
Zaten kadının giyinimi, makyajı, şusu busu hep kendini beğendirmek için hep sizler için canlarım 😂
Kadınin doğasını öğrenin biraz-cik
Doğrudur sözüm yok
Ama ben sevmiyorum bu türü
Kafa olarak uyuşmuyoruz
Tamam bak ben sevmiyorum de bu daha mantıklı 🥰
Ama arkasında ki Felsfe önemli
Suslenmeyen kız mentalite olarak daha güçlüdür çünkü kendini beğendirmeye bile çalışmaz
Ben bunu demek istiyorum
Güçlüdür kiskanmayiniz
Alemsin cidden 😄
Teşekkür ederim
Bu tür kızlar genelde akılcı olma eğilimi oluyor
Bulsam kafese alicam
Çekmez. Çeker diyen ağır yalancıdır. Lezbiyen damgası yiyorlar makyaj yapmayanlar.
Dekolte giyme derler her giyene bakarlar, makyaj yapma derler her makyaj yapana bakarlar ah ahh bu erkeklerr
Aynen öyle. 🙂👍 Aşırı yalancılar.
Beyninin makyajı varsa, tabi ki beyninin de olduğunun ispatı bu makyajdır, zevkle...
Ama nesli tükenmiş diyorlar.
mümkünse yapmasın zaten bak bize biz yapıyor muyuz? :d
Sizinde makyajınız sakaliniz
Kendi yüzü kendi hayatı benim haddine değil karışmak
Çok hoş bir görüş👌
Çirkinse olmam çirkin kızların sevgiye hakkı yok idir
Çirkin kız yoktur ama çirkin erkek vardır 😄
Kendini bilen bir kadının makyaja çok ihtiyacı yoktur hayatımızdaki insanın kalitesi olmalı ucuz değil kaliteli bir karakter gerisi çok çok sonra gelir...
Sevgili tipine bağlı. Makyaja boğulan kızları sevmem. Ama az bakımlı hoş olur. Tabi bir de duru haliyle bile insanı mutlu eden kızlar var. Onlardansa eğer olabilir
Beğeniyorsam makyajlı ya da makyajsız olmasının bir önemi yok benim için.
Olur da evlenirsek uyurken makyaj yapmadığı için ayrı mı yatıcaz o zaman.😃
Olabilir herkes makyaj yapacak diye bir kaide yok yakışmıyor dur ya da sağlık açısından sıkıntılı buluyordur ya da çok güzeldir gerek duymuyordur cıkardım yani
Bir kadını güzel yapan makyaj değil, sevdiği tarafından sevildiğini bilmektir. Ne mutludur ki Sevildiğini bilen kadın asla ölümü bilmeyecektir
Vayy bee
Benim becerim yok o konuda. Rimel ve ruj bitiyor. İnsanlar mükemmel makyaj yapıyor ama o zamanı ayıramam ben 😑
Kesinlikle hayır tersine mutlu olurum, makyaj ne ya kendini boyayıp boyayıp güzel göstermek kandırmaca gibi geliyor bana
Diğer hem cinslerimi bilmem ama ben bi kızın sadece makyajsız haline aşık olurum. Makyaj bana kusuru örtmeye çalışmak giib geliyor
Bayıla bayıla çıkarım. Bazıları öyle bir makyaj yapıyor ki, kadın mı travesti mi belli değil yaa 😔
Makyaj yapmıyorum yuzum hasas ve sevgılım boyle ksbul edıyo hıc makyajlı gormedı her bulusmada
Affetmez erkekler
Ama makyajlılara da dipleri düşer 😋
Doğal kadin seviyorum diyen erkek samimiyetsizligi evlerden ırak 🙈🙈
Amiiin 😄
Özellikle ilgimi çeker
Ben kuaförden çıkma değil yataktan çıkma doğallığı seviyorum
Makyajsız severler ama makyajlılara düşerler😄 Bu aradaa öyle ölmez füze atsaydınız (rus Türk sorusundaki yorumunuza cevaben) 😄😄
Bayılırım ilkel güdülerini eğitememiş erkeklere füze atmaya 😂
Şimdi hepsi evet der sonra gider estetik ve makyaj güzellerine bakarlar😂
Tabiki. Empati yaptığımda "makyaj yapmayan erkekle çıkmam" demekle aynı şey.
olunur niye olunmasın. bakımsız olmasın yeterli
Olması gereken de bu değil mi? Makyaj sadece kendini kardırmaktır.
O daha çok ilgimi çeker makyaj yapmaz ama bakımlıdır tüm makyajlılara bedeldir
kendini nasıl rahat güzel hissediyorsa öyle olsun sorun etmiyorum etmemde
Tabiki de Çıkarım Doğal Güzellik Olduktan sonra makyaja gerek bile yok 😊
Doğallığa önem veririm, gereksiz boyaların ve kimyasalların tenine degmesini istemem.
Neden olmasın karakteri iyi olsun o gerisi hikaye😉
ben zaten aşırı makyajlı hanımları sevmem.
makyajsız bir hanımla elbette çıkarım.
Cilt bakımını ihmal etmesin, makyaj yapmasa da olur. Doğal güzellik işte, ne güzel.
Neden olmasın. Belki de makyaja ihtiyaç duymayacak kadar doğal bir güzelliği vardır.
34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü ise yapmasin makyaj falan
Her görüşüne aynı ölçüleri belirtmekten yorulmuyor musun
Kopyala yapıştır yap yavrum yorulma
Eviiit hocam; küçük memeli fındık popolu sıfır basenli incecik bacaklı , ezberledik 😋
İlk kelimeyi de yazma diye dedim sen anlamışsın şeker
Doğal görünen insanı severim
Ama bakımsızda olmasın
Boya küpüne gerek yok
Ben hic yapmasini istemem dogrusu,, dogal olsun bence kendisini makyajsiz sevsin
kendisi nasıl seviyorsa öyle sevsin ben karışmam makyajına, doğal olması hoşuma gider benim, çıkardım
Yapmasan da olur. Senin doğal haline her türlü düşüyorum
Doğal güzellik yazarlar makyajlılara ceylan gibi sıçrar lar
Ben çıkmam. Çünkü ben sadelikten yanayım. Çok az makyaj yapabilir ama makyajsız yapamam veya o olmadan dışarı çıkamam diyen kızlarla asla olmaz.
Güzel kadın makyajsızken Güzel olandır
Çok doğru
Düşünsene makyajsız eşini tanıyamayan var, ne kadar kötü ❗️Birde hergün o kadar kimyasalı ciltte taşımak başka bir rezillik. Ruj başka tabi.
Ağır makyaj yapan bir kadınsa mutlaka denize götürmek lazım evlenmeden önce 😄
Aslında artık makyaj ürünlerinin çoğu cildi besleyen, koruyan ve onaran içeriklere sahip ve gündüz güneş ışığındaki UV ışınlarından koruyan ürünler. Tabi yinede uzun süreli makyajla durmak ve cildi havasız bırakmanın ciddi olumsuz yanlari var. Dengeyi korumak lazım
Güzel kadın çuval giyse yakışır 🙂👍
Büyün erkekler adına ÇIKARIZ diyorum
Günahları topladın hacit 😄
Olsun hemcinslerim yükten kurtulsun 😂
Ya şu eleştiri yapanlar önce g. tünü yıkasın
Hahaha
Neden olmasın plastik öpmekten iyidir
Niye öyle diyorsun meyvelileri de var 😄
sabah yanimda nasil uyaniyor ki :)
Yıkamadan alma ya duşta yıka ya plaja götür 😂😂
Sevgilin ile uyuyorsun wow
@özeldenyazınlütfen merak etme tek gecelik degil :)
Ehehehheh😁
salonda mi yatayim :)
tabi ki. Bana bakışları aynı ise sorun yok.
Aynı değil işte birinde uzun uzun kirpikler var diğerinde yok )
Allahım herkeste sevgilisiyle uyuyor 🤧
İyi ettin Novim
Çıkarım doğallıktan yanayım
makyaj hiç sevmem. yanımda doğal dursun. güzellik geçici
Makyaj demeyelim de bakımlı olmayan bir kadınla asla
Makyaj yapmayı sevmiyorum.. birileri benimle çıksın sevsin diye de yapmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?