Gençler artık tüm kızlar yakışıklı uzun boylu erkek istiyor.
- Çirkin ve 1 metre 80 cm altı erkeğin çirkin kızdan yana şansı yok
- Çirkin ve 1 metre 80 cm altı erkeğin 1 metre 40 cm kızdan yana şansı yok.
Kendinizi kandırmayın.
Gençler artık tüm kızlar yakışıklı uzun boylu erkek istiyor.
Kendinizi kandırmayın.
çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır ben yüzü hiç hoş olmayan ama fiziğiyle kendine baktıran çok insan gördüm aynı şekilde iğrenç bir karakterle herkesi yanına toplayanları da yani neden seninde bi şansın olmasın ayrıca genelleme yapıp durmayın her erkeğin bir olmadığı gibi her kız da bir değil hiçbir kızın 180 altı erkek değildir ya da hiçbir erkeğin 150 altı kız olmaz gibi saçma şeyler söyleme yetkisi yok her boydan her türden insan olabilir belli güzellik standartlarına takılmayın bu kadar
Fizik demişsin ama erkekte fizik boy ile alakalı. Kısa boylu erkekler aşırı yakışıklı olmadıkları müddetçe istenmiyorlar.
yo daha geçen gün kısa ama baya yakışıklı birini gördün fizikten kastım kas fitlik vs ki erkeğin makyajı saçı zaten sen bakımlı olursan illa dikkat çekersin herkes bir değil
Kısa yakışıklı erkeğe zaten bakılıyor. Tek boy demedim zaten tip de boy da önemli.
tipi olmasa da kası olana da bakılıyor dedim bende
Cevap
7Cevap
Yok kanka gözümle gördüğüm durumlar var. Çocuk 1.70 ama görsen varya her gün ayrı kızla geziyo 6-7 tane flörtü var. Boy falan hikaye takılma böyle şeylere. Sosyal medya seni kandırmasın.
Kendini sev herkese uygun kız ve erkek var bu hayatta.
Alakası yok artık hiçbir kız kısa çirkin erkeği istemiyor
Takma kafana böyle şeyleri kanka kafayı yersin samimi söylüyorum
Kafaya takma değil ben gerçekleri anlatıyorum
Kanka biz yalanmıyız ya? Ben 173 boyundayım 86 kiloyum 20 tane manitam olmuştur. Biraz özgüvenli ol ağzın laf yapsın gerisi boş
Tipin nasıl peki
Ortalama bir tip
hayır çok saçmabence. herkes manken gibi olacak değil ya
Ama tüm kızlar sadece yakışıklı ve uzun erkekleri istiyor. Çirkin 1.80 altı erkeği sen de istemezsin.
Kisalikla pek bi alakasi yok ama bakimsiz erkegi cogu kiz istemez insan bakir yaparsa ister istemez de guzellesir
Kısalıkla da alakası var kızlar kısa erkek istemem diyor Twitter instagram gibi yerlerde
Ya bak ama o sadece sosyal medyada erkekler de yok uzun boylu beyaz tenli falan filan diyo ama sevgilisine bakiyon esmer 150 eger bakimli ve nazik olursan kizlar sever benim cevremde kimse kro tiplilerden hoslanmiyo yani
Erkekler pek öyle demiyor. Genelde kızlar uzun boylu esmer falan diyor. Sevgilileri de o tarz erkekler oluyor zaten.
Bak kardesim sen manitim yok huu diye dolanirsan bulamazsin zaten gercekten hoslandigin birini bulursan ve o da senden hoslaninca anca mutlu olursun ben simdi nasil sevgili yapilir gibi tavsiye nasil vereyim sadece bakimli ol boy genetiktir o cok degisemez ama ne bileyim kufurlu falan konusuyosan cok bel alti muhabbet yapiyosan yapma bakimli ol disini falan fircala banyo yap ama bunu sirf sevgili edinmek icin yapma
Peki bir şey soracam sen kısa boylu çok da yakışıklı olmayan bir erkeğin sevgilisi olduğunu hiç gördün mü?
Gordum benim sevgilim direkt benden kisaydi ben 175im o 167ydi cok da cirkin sayilmazdi ama bakimli ve kibardi
Kısa boylu kızlarla takıl
173 boyum 10 üzeri sevgilim oldu
O zaman tipin iyidir yasın kaç bu arada
21im
O kızlara sorduğunda 180 üzeri boy 20 cm alet seviyorum diyorlar ben 173-13 ve sevgilim oldular
Zengin falan da değilim
Tipin iyi o zaman
o yüzden erkek adam erkek götü *
Evet maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?