Neden yazmıyorsun dedim işlerim var dedi neden böyle ben abartıyor muyum sizce?

İşlerim var dedi ben de iyi dedim yani benim işim olsa bile en azından soğuk davranmam

Neden yazmıyorsun dedim işlerim var dedi neden böyle ben abartıyor muyum sizce?
Cevapla