Sen yazmazsan başkası yazar sıkıntı yok devam et böyle dedim komikti dedi fakat Bu durumda tedirginliğe düşer mi?

1 haftadır geceleri uyuyakalıyor ediyor bu yüzden bende dayanamayıp böyle bir şey söyledim iyi geceler mesajı falan da yok önceden eksik etmezdi ve sabaha kadar konuşurduk 1 haftadır ablasigille falan oluyor eve geliyor uyuyaklıyor anlamıyorum kötü ve artniyetli yorum istemiyorum teşekkürler
Sen yazmazsan başkası yazar sıkıntı yok devam et böyle dedim komikti dedi fakat Bu durumda tedirginliğe düşer mi?
Cevapla