Eski sevgilim benimle barışmayı teklif edip ardından otele gidelim dedi sizce amaç? ?

Sevgilimle 2,5 yıllık ilişkimiz vardı çok tartışıyorduk son zamanlarda ayrılıp barışıyorduk ve ayrılalı 28 gün oldu sonra bi şekilde iletişime geçtik arkasından laf yapmıştım hatamı kabul ediyorum fakat çok ağır şeyler yaşatmıştı ve o da arkamdan laf yapmıştı ve bana karşı sinirlenmişti vs. Herkesin içinde konuştuktan sonra evine gittim ve o an ağlamaya başladım onu sevdiğimi vs söyledim ve o bana benimle birlikte kalmak istediğini söyledi bu gece bende ben obje miyim dedim her gece dedi sonradan İlişkinin tekrar devam etmesini istiyorsan eklediğin bütün kadınları çıkaracaksın dedim onlar benim arkadaşım kız arkadaşlarım olamaz mı vs dedi aşırı derecede canım sıkkın sizce kız arkadaşlarını çıkarmaması sorun mu fakat ayrıldıktan sonra takip etmeye başladı onların hepsini. Ve bana kendin çalış kendin kazan ben maddi manevi destek olamam ve benimle yapmak istediğini söyledi ten uyumumuz harikaydı çünkü bende beni sevmiyorsun neden yapmak istiyorsun dedim yapalım sevip sevmediğimi söyleyeceğim dedi Dün evine gitmiştim ona aldığım hediyeleri masasına koymuş ve kıyafetlerimi de dolabına koymuştu

Eski sevgilim benimle barışmayı teklif edip ardından otele gidelim dedi sizce amaç? ?
Cevapla