İki kişi birbirini saplantı ise
Mutlu olurlar mı?
aşkları hastalık gibi
ruhlarını kirletiyor..
ikiside paranoyak, şizofreni gibi ve birisi de tehşisli
İki kişi birbirini saplantı ise
Mutlu olurlar mı?
aşkları hastalık gibi
ruhlarını kirletiyor..
ikiside paranoyak, şizofreni gibi ve birisi de tehşisli
Bugün olmazsa yarın bir şekilde birbirlerine zarar verirler tabii ki çünkü zaten birine teşhis de konulmuş yani sağlıklı insan ve hastalıklı insan bir olur mu hiç. Dediğim gibi belki bugün bir zarar vermez birbirlerine ama yarın mutlaka zarar verirler bu belki fiziksel olur belki ruhsal olur illaki zararın şiddet veya ölüm olmasına gerek yok bana göre en büyük şiddet insanın ruhuna gelen şiddettir çünkü fiziksel şiddeti tedavi olursun ama ruhsal şiddet maalesef bir ömür boyu gidiyor insanın içinde dediğim gibi bugün olmazsa yarın bir şekilde birbirlerine zarar verecekler ki bence veriyorlardır da zaten
Selamlar,
İlişkiniz maalesef çok tuhaf bir yere doğru gitmiş. Görüşlerinden okuduğum kadarıyla ona acı çektirmekten garip bir zevk alıyorsun. İkinizin de Ruhani durumu bana göre hiç de iyi değil. Bir de bu şekilde evlenip üstüne bir de çocuk yaparsanız eyvah eyvah dünya geleceği adına.
Kendinize bir iyilik yapıp dostça yollarınızı ayırmakta fayda var. Bazen aşağıdan ve yukarıdan yolun sonu görünür. Sizin ilişkinizde tam olarak böyle bir ilişki.
Cevap
8Cevap
İkisi de aynıysa hiçbir şey olmaz
saplantının olduğu yerde mutluluk mu oluyormuş. kendin söylüyorsun ikimiz de kafaları sıyırdık diye. o evilikten hayır gelmez. sadece tehlikeli olan o değil sen de. kendini temize çıkarma. ya gidip adam gibi tedavi olun ya da adam gibi ayrılın
O tedavi olmuyor erkek adam olmaz diyor
şiddet bazen çözüm..
sağlam bir dövdürün kuzenlere falan..
Bu saplantı bitince kapı dışarı eder
Bitmiyor ki
Evet birbirinizin ağzına mıçarsınız ama ayrılık olmaz asla ama gün gelecek beni anlayacaksın öyle bir anda bitiyor ki
Küfür hakaret hepsi var ama sevgi değilde bu aşk bitmiyor.. neden böyle
Canım benim aşk değil bu saplantı öyle bir şeydir ki deli gibi aşık olduğunu düşünürsün. Ben de yaşadım çünkü inan böyle
Hımm
Dünyaya sizin gibi çift lazım
Nerden bliyonki saplantili oldugunu
Evet zor olur ya
uzak dur öylesinden
Bir şey olmaz kızsın sonuçta
Sne ona karsi nasilsin
Ben mi ona acı çektiriyoriyorum
Çektiriyorum
Sevgisine kaç yıl bile bile karşılık vermedim görmezden geldim
Neden evlenin iste birbirinizke
hoşuma gidiyor acı çekmesi ama çok seviyorum onu
Ne yapacaksin peki
Bu soruyu cevaplarmisnm
Bir kiz hoslanmiyorsa ve istemiyorsa bakmaya devam eder mi?
Bilmiyorum ben çok sevdiğim halde hiç yüz vermemiştim
O kız en iyisini yapıyor
Bu kiz bakiyods neden baktigi belli degil
Bakan seviyordur saftır o:)
Milley ya egosu icin ya da sevdigi icib bakiyi diyorlar
Verirse verir yani
O zaman niye evleniyorsun
Seni dövebilir
korkuyorum 😦
Ayrıl
Olmuyor niye olmuyor
Kaç kızım..
Kaçtım yine iletişime geçtik olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?