Erkek arkadaşım bana güvenmiyor. Güvenini kazanmak için çabalamalı mıyım?

Erkek arkadaşıma ilk tanıştığımızda mesajlaşmalarda kalp atmıştım ve beni öpmesine de izin veren bir mesaj attım. O zaman bu durum hoşuna gidiyordu şu an "neden bana o kadar samimiydin, duygusal boşlukta mıydın o an?" gibi sorular sormaya başladı. Her tanıştığım erkeğe böyle davrandığımı düşünüyor anlayamadım. Sinir oldum, bana güvenmiyor bile. Cevabımda yoktu, ilk defa ona bu kadar samimi olmak istedim. Cevabım anlamsız bir şekildeydi, özgüvenliydim nedense dedim. Yalan da söylemedim açıkçası, cidden o gün nedense içgüdüsel olarak öyle yazmak istedim. Herkese karşı tavrımın bu şekilde olduğunu düşünüyor ve yazmıyor, güvenini kazanmak için halâ çabalayım mı yoksa onun yazmasını mı beklemeliyim. Kırgınım bi andan ama emin olamıyorum, iletişimimiz kopunca kendimi tuhaf hissediyorum.

Erkek arkadaşım bana güvenmiyor. Güvenini kazanmak için çabalamalı mıyım?
Cevapla