3 yıllık sevgilim yaşımı ve statüyü bahane ederek ayrıldı, haklı mı?

Ben 26 yaşındayım kendisi 23 yaşında stajyer doktor. Dün aniden ayrılmak istedi kafam karışıyor dedi kendimi çok eksik hissettim bana ayrılma gerekçeside yaşın büyük benim okulum var daha. İleride belki çocuğumuz olmaz falan

Güncellemeler
+1 yıl
burada seçme sebebin doktor olması diyen canım lar sevgilim öğrenci ne amacım olabilir
Güncellemeler
+1 yıl
Hemcinsim olarak bazılarından tiksindim ya
3 yıllık sevgilim yaşımı ve statüyü bahane ederek ayrıldı, haklı mı?
Cevapla