Kıza söylesem mi direk sizce yoksa fake hesaptan mı yazsam?

Dün görüntülü sohbet uygulamalarına girdik kuzenimle beraber ve hayatımın şokunu yaşadım. Benim bir kız arkadaşım var onun eşini gördüm uygulamada ama eşi beni tanımıyor o yüzden anlamadı ve numaramı istedi bende bilerek verdim Mesajı kıza göstermek için elimde bir kanıt olsun diye numaramı verdim neyse dün bir cesaretlendim söyleyecektim arkadaşlar bana söyleme onlar karı koca iyi olur arada giden sen olursan dediler söylemekten vazgeçtim kıza sadece sen napıyosun nasıl gidiyor sorunların vardı düzelttin mi falan dedim oda düzelecek inşallah çocuk olunca bizim sorun çocukla ilgili falan dedi. Kıza söylesem mi direk sizce yoksa fake hesaptan mı yazsam
Kıza söylesem mi direk sizce yoksa fake hesaptan mı yazsam?
Cevapla