Güncellemeler
+1 yıl
Güncelle
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
1.5 senedir arkadasiz ama oyle her gün konusup gorusmuyoruz denk gelirsek biraz muhabbet havadan sudan konusuyoruzm kardeşimle falan da tanistilar hatta ailelerimiz hakkinda vs. De sohbet ettik ama aramizda ilişki olmadi arkadaşlarına da beni arkadasim diye tanıştırdı. Yani ben ondan tanıştığımız günden beri hoslaniyorum. Doğum günü yaklaşıyor. Ona bir kitap almak istiyorum daha da samimi oluruz belki diye o benimkini sadece mesajdan kutlamisti ama bir kitap sadece. Sizce küçük düşer miyim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!