Sanırım dünyanın en büyük aptalıyım sizce?

9 aylık bir ilişkim vardı fakat ilişkinin 2. ayında yatmaya başladık şubatta beni aldatı ve ben bunu Nisan Mayıs gibi gibi öğrendim gecenin bir yarısı sinir krizi geçirdim uykusuzdum ve kendimi iğrenç hissediyordum dizim de uyuyan adam aslında bana aylarca yalan sölemiş aylarca beni aldatmış sonra zaman geçti ve onu çok seviyordum affettim. ama hiç bişi eskisi gibi olmadı sürekli kavga tartışma küfürler hakaretler ve en kötü zamanımda bıraktı beni ayrılmak istedini söledi onu gerçekten eskisi gibi sevmediğimi farkındayım ama onnu tanıdığım da içimdeki baba sevgisini doldurabileceğine inandım ve bi süre hayatımdaki bütün erkeklerin yerini doldurdu ama şimdi hiç bir şey eskisi gibi olmuyor napmalıyım toparlanmam gerektiğini farkındayım çok fazla dağıldım.. ama korkuyorum unutmaktan.. ne yapmalıyım sizce

Sanırım dünyanın en büyük aptalıyım sizce?
Cevapla