
Sevilmek mutluluktur. En son ne zaman mutlu oldunuz diye de sorabilirdim aslında, ama tek mutluluk sevilmek değil...

Sevilmek mutluluktur. En son ne zaman mutlu oldunuz diye de sorabilirdim aslında, ama tek mutluluk sevilmek değil...
Yaklaşık 5-6 sene kadar evvel oldu sanırım. Muhasebesini yapmak o kadar zor ki... Bir çift göz bana pek çok şey anlattı ama okumaya cesaret edemedim.
Özür dilerim. 🍂
”Sevilmenin karşılığı sevmek kadar olmalı ne eksiğinden fazlası olmalı ne de fazlasından eksik olmalı”
🌺
Cevap
15Cevap
Hiç hissetmedim
Aşk bile bile tutsaklıktır o yüzden bilmeye gerek yok
5 dakika önce sevdiğim insan tarafından
Birkaç saat önce.. 😊
24 Haziran her şey bitmeden önce
Uzun zaman oldu.
Hatırlamıyorum.
Maaş alınca seviyorlar işte
hiç sevilmedim
Yakın bir zamanda fakat sonu belirsiz Şu an
O hisleri kaybedeli çok oldu.
Şu an👌
4 yıl önce ama yalanmış
hiç..
Hic hissetmedim
Kimse ezmiyor beni o yüzden mutlu olamıyorum
Hiç hissetmedim
Dün çok güzeldi ☺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?