Babasını aradım sizce kötü mü ettim siz olsanız ne yapardınız?

2 yıllık ilişkim vardı ve beni defalarca aldattığını öğrendim. Öğrenince ayrıldım ve günlerce yalvardı yakardı zorla yanımda durmaya kalktı engelledim başka yerden yazdı vs. Ben hiç yüz vermedim 3-4 ay geçti aradan affetmeyecegimi de söyledim. İstediğini elde edemeyince kudurdu bu küfürler etmeye başladı sana hiçbir kız bakmaz ezik vs şeyler söyledi. Ben de sg o zaman zorla yanımda duruyorsun seni isteyen kim dedim böyle diyince daha ağır şeyler söyledi ve aldatmasına rağmen böyle it gibi konuşması beni deli etti. Beni hiç tanımayan babasını aradım ve 2 yıl beraber olduk benleyken çevresindeki tüm erkeklerle beni aldattı millete o... luk yapmış şimdi de küfürler ediyor al kızını başımdan dedim kapadim yüzüne. Sonra kız aradı Allah uzun ömür versin huzurumuzu bozdun mutlu musun falan dedi ağlayarak gene hakaretler etti ben de onu ve tüm ailesini engelledim.
Babasını aradım sizce kötü mü ettim siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla