Erkekler, Onu unutmak için ne yapmalıyım o bundan pişmanlık duyuyor mu?

Bu soruyu sadece erkeklere sormak istiyorum ben tanıdığım bir mahalleden çocuğa fakeden yazdım seviyorum hoşlanıyorum dedi önce kim olduğumu bilmiyor du sonra öğrendi yani kısacası şunu demek istiyorum çocuk beni sevdiğini söyledi yemin etti bunun için ben umutlandım ardında çocuk dalga geçer gibi konuştu kırdı üzdü çok ağır şeyler konuştu çocuğa ben temas sevmiyorum diyince çıldırdı seni seviyorum demek bana sahip olabilirsin anlamına gelmez dedikten sonra çocuk sen değişik bir kızsın çocuksun yazma bana git yaşıtların ol dedi ben o kadar tuhaf oldum ki annem hakkında kötü konuştu anne tarafındaki teyzem falan dedem falan kötü konuştu küfür etti sende aynı bacım gibisin falan dedi çok kötü oldum hayatımda ilk defa gerçekte tanıdığım birine hoşlanıyorum dedim bu konuyu anneme dediğim zaman kızdı sonra çok utandim yüzüm yere eğdi hiç yapmadığım bişey için sadece hoşlanıyorum dedim tek suçum bu oldu onu Allaha havale ettim reddedebilirdi benimle oynamasına gerek yoktu kalbim o kadar çok kırıldı ki anlatamam şu an kendimi toparlayamıyorum o rahat uyurken ben bitkin haldeyim çocuk ta pis biri iyi biri değil bunu biliyorum ağzı bozuk biri pic biri ama ben her haliyle sevdim keşke sevmeseymisim şimdi erkeklere şunu soruyorum onun yerinde olduğunu düşünün böyle bişey yaptığını düşünün yaptığıniza pişman olurmuydunuz çocuk pis pic biri ona göre soruyorum bunu size

Erkekler, Onu unutmak için ne yapmalıyım o bundan pişmanlık duyuyor mu?
Cevapla