Artık hiçbir erkekle konuşmayacağım, sadece aşkı arayacağım, kimseye çıplak resim atmayacağım.
Doğru yolu buldum, harika günler beni bekliyor.

Bu arada lütfen mesaj atmayın, hepinize yetişemiyorum. 1173 okunmamış mesaj var.
Artık hiçbir erkekle konuşmayacağım, sadece aşkı arayacağım, kimseye çıplak resim atmayacağım.
Doğru yolu buldum, harika günler beni bekliyor.

Bu arada lütfen mesaj atmayın, hepinize yetişemiyorum. 1173 okunmamış mesaj var.
1600 kişiyi takip edersen 1173 mesaj alırısın sırf bu paylaşımı yapıp ego kasmak için bu kadar zahmete değdimi hiçmi üşenmedin bu kadar kişiyi takibe almayı
Ben de bazı sebeplerden (özellikle saçma arkadaş ortamı yüzünden) aşkı bulamadım, aklım sürekli İzmir'de. Önce arabamı ve telefon hattımı değiştireceğim. Eskişehir aşkta benim için komple bitti. :( Arabam çok dandik, tek kız yanaşamıyor diye değişime ihtiyacım var; ama maddi durumum düğün birikimim nedeniyle iyi değil. 1985-2001 model aralığında ucuz bir araba düşünüyorum. (Arabam Renault Clio Symbol, almak istediğim araba Renault 11 Flash'tan Fiat Palio'ya kadar, 3'ü Fiat olmak üzere 5 farklı araba tercihim var. Aralarında Fiat Tipo, Fiat Uno, Renault 19 Europa var. Bütçem en fazla arabamın değerinin 20 bin altında.)
Sayende erkeklerin ne kadar sa lakk olduklarını anlıyoruz buradan dan🤣 Konu "şey" olunca akıl duruyor çalışmıyor. 🤣 Bariz belli, ya erkeksin ya da erkekler abazanlık yapsında dalga geçeyim diye açmışsın hesabı. Ya erkekler bunu göremeyecek kadar g. zekaalıı ya da bunu bile bile hala sana abazanlık yapacak kadar onurları kendilerine saygıları ve şerefleri yok.
1600 kişi takip edip insanlarla burada dalga geçip çok güzel trol yapıyor psikolojisi ile güzel oynuyor olabilirsin belki ama doğru yolu bulmuş musun orada emin değilsin. Sorularına baktım da iyi dqşak geciyon milletle. Bu seni mutlu ediyorsa devam et...
Cevap
90Cevap
Evet doğru yolu bulmuşsunuz tebrik ediyorum sizi
bunu ego olarak mı yapıyorsunuz? tam olarak anlayamadım?
evlimisiniz neden bosaniyosunuz? yoksa ilgi hastasımısınız? lütfen kendinizi daha güzel izah edermisiniz?
ya da aşkı kim kaybetti de bulup size getiricek?
aklımda deli sorular
açık oturuma ara veriyorum kabul edenler etmeyenler kabul edilmiştir 🤓
İşte KS'de görmek istediğim erkek profili.
İşte KS'de görmek istediğim kız profili.
Artık hangisiysen.
Bunlara bu yarar karşim, aynen böyle devam et.
Önüne gelene tokat at, gelmeyene sen git, yine tokatla geri dön.
Bu insanlar bunu hak ediyor. Kuma üzerine kuma bindir, işin eğlencesi ancak böyle çıkar.
Doğru yolu bulmamışsın, zaten doğru yoldaymışsın, aynen devam et karşim.
Şu kızlar amma özgüvensiz reel yaşantılarında hiç bir ptaöa karışamıyorlar buradada kendilerini dünya güzeli falan sanıyorlar tabi 1100 tane abaza mesaj atınca eşek kendini yarış atı sanıyor hahaha
Kim bulmuş ki sen bulasın boş ver doğru yolda hep sıkıntı var
helal olsun sana zaten kimse çıplak foto hak etmiyor atma akılları başlarına gelsin hepsinden iletişimi kes ayrılmak da boşanmakta yeni bir başlangıçtır dik dur eğilme çıplak foto ve bedeninin kıymetini bilmeyenler utansın
En iyi kararları sen kendin alırsın çünkü her kafadan ayrı bir ses çıkar.. Erkek gibi erkek bulmak bu devirde oldukça zor.. Çoğunluk gününü gün etme peşinde..
Doğru yolu bulup bulmaman aldığın bu kararların istikrarına bağlı. Yani hayatında biri varken yine bir başkası ile görüşüp buluşacak mısın? Herşeyi geçtim kendin saygın olacak mı? Eski hayatındaki yanlışları biliyorsun eskisi gibi olacak mısın tekrardan? Yani zamanla belli olur bu.
Doğru yolu bulmuşsun da yanlış yerde yanlış kişilerle o kadar sapmışsın ki ne yolun anlamı kalmış, ne senin...

inşallah mübarek
Boşanman hoş bir karar olmuş.. Zira Evlilerin, bir birlerini aldatmasına karşıyım. Bu yüzden evlenmeden önce, cinsellikten doymal lazım. Ama erkekler genelde, cinsellikten doymuş ; bir kızla evlenmek istemez
Evli misin? Yoksa sevgilin var mı bilmiyorum ama senin bir dediğin bir dediğini tutmuyor sadece ego kasmak için yapıyorsun soru ve paylaşımı
En iyisini yaptın o kocanın ne günagı vardı. Dogru yolu bulduysan şimdiki hatalarını gelecekte yapma empati yap biraz 😉
Olan olmuş doğrusu yanlışı yok hayatına bakman lazım ama diper seçenekler için bi tavsiye veremem ben senden daha iradesizim emin ol 🤦🏼♂️
18 yaşında kocanmı var senin kaç yaşında evlendin ayrıldın
Farkındalıklarin olması güzel inşallah diyelim. Sozde kalmasın görelim doğru insanlarla konuş artık.
evet en iyisini yapmışsınız siz dürüst olursanız dürüst insanlar sizi bulur
aferim sana gel kurdeleni takayım kardelen alkışlayın sınıf
Sen ne yaparsan doğrudur tek birşeyi merak ediyorum nerelisin acaba
Senin adına üzüldüm özelden yazdım ama kusura bakma geçmiş olsun Allah yardımcın olsun
Hadi kizim isine senin gibi trolculeri burada yer yok
Sen kesin karar verdiysen sevgilinden ayrilmaya doğru kararı vermissindir
Bu kokarcaya mesaj atan yokluktaki gundiler kim a..
Dogru yolu bulmuşsundur emme huylu huyundan vaz geçermi orasını bilmiyorum
Senin olayı ne? Evli misin? Evli olduğun halde sevgilin mi var?
Herşeyin hayırlısı olsun hakkınızda efendim.. Dilerim Bulursunuz istediğiniz şeyi..
Günde neden 858 kere istek gönderiyorsun peki 😀
İstekli kelimesi bile Erkekleri tahrik mi ediyor manyak mı lan bunlar 1173 ne lan siz kudurmuşsunuz sizi hadım etmek lazım bu kadar kişi Kıza yüklenir mi Arap topluluğu gibi bir Kıza bin kişi saldırıyordu aynı onlar gibi oluyoruz
Doğru yolda oldugun nickinden belli:)) bu yolda sana destek olan çok olur devam et.
Doğru yol sadece mutlu olduğun yoldur. Bu karardan mutluysan evet, mutsuzsan hayır.
Kusura bakma ama canım kaşar peyniri çekti. Sen de kaşar peyniri kıvamında bir hatunsun.
Senin gibiler, konuşmam etmem der sonra sokakta ilk gördüğü erkeğe iştahlı gözlerle bakarak yavşar.
Ne ara aldınız bu kararı daha dün bişey yoktu hayatı hızlı yaşıyosun ama söyliyim bana göre aşk diye bişey yok
En iysini yaparsin asik oldugun adama at ciplak resim video felan ama dikkat et baskalarina göstermesin sevgilim veya karim bu diye
18 yaşındasın doğru yolu bulduğuna inanıyorsan ne ve yaşadığını anlamak zor. yol tercihi çok inşallah bi yolda kalırsın🙏
Dogru mu yanlis mi kimse bilemez eger bundan sonraki hayatinda mutluysan dogru karar oldugunu anlarsin :))
Eğer bir kadın bir erkekten ayrılıyorsa mutlaka o erkek çakallık yapmıştır. Sonuna kadar hayat devam ediyor
Çıplak resme gelince onada... ...
Yani sevmiyodun zaten ikinize yazk olurdu iyi yapmisin
biz cok duyduk bunlari ya, 2 gun sonra baslarsin yine
Ya sorf millet yorum yapsin diye bilmiyoki ne paylasa
O.. nun yemini y….. görene kadardır derler yanlış anlama lafım sana değil atalar öyle diyor😂😁😉
Bide hac, umre yaptın mı tamamdır. Hgfds
Senin kararın sen bilirsin doğruyu yanlışı.
hadi bakalım yolun açık olsun
tm abla en çok sen mesaj alıyosn tm ekmdozöxhdmjx
Doğru yoldasın 😂
Nasıl mutluysan öyle devam et
Hayırlı uğurlu olsun mutlu olsun inşallah
Oha 1.6k takip edilen ne nasıl başardın bunu
aferin ne diyeyim.
Arada heyecan aksiyon iyidir 😈
Ohoğooo sen pire için yorgan yakiyorsun be hatun.
Evlen bir daha boş ver
Aşk oyle kolay bulunabilen birsey degil..
Trol mü yoksa gerçek mi?
her şey gönlünce olsun👏
Helal kız valla sfdsdsd
Ari bir piskiyatıra görün
Görelim ne olacak
Bana yaz sen mutluluğu anlatim sana
Yazacak mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?