İlahiyattaki kapalı kıza gidip tanışmak istiyorum desem çok tepki verir mi?

İlahiyatta okuyorum bir kıza deli gibi aşık oldum kız da çok güzel bembeyaz yüzü kız kapalı ama öyle çok kasan biri değil yani erkek arkadaşlari felan var ben bu kıza gidip Selaminaleykum tanışabilir miyiz desem rezil edermi beni veya bagirimi vs. kötü birşeyler yaparmı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir defa birkaç bir şey konuşmuştuk ama sonra birdaha gidip konuşmadım
İlahiyattaki kapalı kıza gidip tanışmak istiyorum desem çok tepki verir mi?
Cevapla