Çirkin, kısa boylu, memesi küçük kızların üniversiteye girince 10 luk erkek tavlayabileceklerini zannetmeleri?

Bunlara neremle güleceğimi şaşırıyorum. Böyle bir şey olabilir mi? Kızın boyu 1.40. 1.50 de değil. Tip desen 0. Yüzü çöp+leş. Aşırı çirkin bok gibi bir kız. Bakıyorum. Yakışıklı erkeklerin, kaslı sakallı erkeklerin peşinden koşuyor. Yaaa bu ne saçmalık. O erkekler de bunları başlarından atmakla uğraşıyorlar. Zavallı erkekler. Git desen de gitmez şimdi bunlar. Sülük gibi yapışırlar. Bu abaza, erkek avcısı 1.40 lık kızlar mükemmel erkeği ararlar. Çirkin ve orta tipli erkeklere yüz vermezler.

Sizce kızlar neden dış görünüşe bu kadar çok bakıyorlar?

Çirkin, kısa boylu, memesi küçük kızların üniversiteye girince 10 luk erkek tavlayabileceklerini zannetmeleri?
Cevapla