Günaydın✌️
hayat ne kadar kısa, saniyelere bağlı her şey, siz siz olun, her gün söyleyin sevdiğinizi.

Günaydın✌️
hayat ne kadar kısa, saniyelere bağlı her şey, siz siz olun, her gün söyleyin sevdiğinizi.

Sevgimi her fırsatta söylüyorum ki söylemesem bile bilir onlar çünkü seni seviyorum sadece seni seviyorum ile kalmamalı önemli olan o sözü kullanmadan da onlara hissettirebilmek.
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Seni seviyorum sadece "seni seviyorum" cümlesine sıkışıp kalmamış, muazzam özgür ve muhteşem özgün bi dil fikrimce. Sadece kâlpten gelirse kulakları geçip kâlbe ulaşır. Misalen, aceleye getirilmiş bir ifade : Kadın giyinmiş, hazır, dışarı çıkıyor, işe giderken gayet acelesi var, günlük sabah kontrolleri herşeye dair yapılmış. Eşi de, çocuklar da günlük telaşelere hazırlar. Çocuklar okula, erkek işe gidiyor. Herkes bi şekilde ayrılırken birbirine hızla, otomatiğe bağlamışcasına "seni seviyorum" diye bağırsa da bu fikrimce etkili olmuyor. Sevginin spontane dile getirilmesi, karşılıklı zekaya hitap etmesi, hatta zekice oyunlar içermesi bana göre kesinlikle daha makbul olanı. Düşünülmüş ve işaretler, gizemler içermesi bence en mükemmel sevgi ifadesi. Bunu da sadece sevdiğimiz insanlarla aramızda bize özgü olarak biz belirlemeliyiz.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Evet bencede su hayatda her saniye kıymetli o yuzden bir tek kızımı seviyorum. Onada sabah uyanınca küçük miniğim anne seni seviyor hadi uyan diyorum. Cocuga o kadar seni seviyorum diyorumki çocuk artık alışdı. Diyorki anne bende seni seviyorum. Bazen dusunuyorumki ya birdən son nəfəsimse yok bir daha sevgimi soyliyeyim, ona sevgimi belirteyim onu koklayayim diyorum. Bazen diyorumki Allah'ım benim canımı alırsan bile kızımi hep mutlu et, lütfen o hiç üzülmesin, onu koru her tür beladan diyorum. Yani evlat sevgisi çok büyük bir sevgi. Mesela karona oldum az kalmisdi can cekisiyordum o anda bile ölümden korkmuyordum çünki hayatda benden bir tane güzel parçanın varlığı bana güç veriyor. 2 yaşında miniğim canım annem diyor bitanem Allah onu bana çok görmesin🙏🙏❤️
Allah bağışlasın :)
Evet.. En son 10 dakika önce, 10 defa dedim.. 😄
Söylemelere doyma, alışkanlık olsun 😃
Teşekkür ederim.. 😘
Seni seviyorum.. 😊
Rica ederim 🖤 bende seni..
Ben de seni ne.. 🤔
Bende seni seviyorum ☺️
Cevap
24Cevap
Sevdiklerime yeri geldiğinde veya canım istediğinde içimden geldiği zaman seni seviyorum derim.
İçten içe evet bu saygısızlığıda yaptım kendime
Sevdiğim biri olsaydı derdim
hayat kısa
seven sevdiğini söylemeli sevdiklerine diye düşünüyorum ben
Anneme söylüyorum her gün öpüyorum kokluyorum bi o biliyor kiymetini
Bu sabah annemi görmedim, söylemeden çıktım. Bir tane TIR’la burun buruna geldim. O frene basmasa ben giriyordum, ilk işim annemi aramak oldu..
🙏 teşekkür ederim.
Her zaman sevgimi gösterir ve benim için değerli olduklarını söylerim. Çoğu zamanda beni çok çok çok sev. Çünkü ben çok çok çok seviyorum derim 🙂🤍
Hergun soyledigin zaman anlami kalmiyor beklenmedik zamanlarda soyluyorum. Babama surekli soylemek geliyor icimden kendimi tutamayip soyluyorum kiymetlim benim 🥰
Biri var ona her gün söylüyorum neredeyse :D
Her gün her dakika söylemem ama eylemlerimden fazlasıyla belli olur zaten. Hissettiririm mutlaka, içimden geldikçe de söylerim.
Hiç söylemez olur muyum? 😊 Dur bir daha söyleyeyim. 😊KScanlar hepinizi çok seviyorum. 😊
Gerçekten hayat çok kısa. Söylemek lazım, söylüyorum.🌸
En sevdigin bir seyde olsada eger. Sürekli soyledigin zaman bıkarsın. İnsan fitratinda var
söylemektense hissettirmek, göstermek daha değerli bence
Söylüyorum gün içinde mesajda telefonda gece uyumadan önce Allahın bildiğini kuldan mı saklicam herkes bilsin onu çok seviyorum ömrüm yettiğincede sevmeye devam edicem🙏
Önemli olan söylemek değil hissetirmek bence
Hak etse her an hissetmesini sağlarım.
Ama tr de bunu hak edecek kadın karşıma çıkmadı
hergün söylemiyorum ama içimden geldikçe söylerim sık sık
Var mı senin sevgilin
Her zaman sevildiğini bilmek söylemek işitmek guzel
İcimde çoşku varsa tıpkı deniz gibi çoştuysa söylerim belli ederim.
soyleyın , belkı yarın cok gec olabılır soylemek ıcın , hıc soyleyemezsınız.
Evet ☺ söyledikçe bağımlılık yapıyor söylemeye doyamıyosun
Söylemem ama hak edene hissettirmesini bilirim
Söylüyorum ama şaka yaptığım falan düşünülüyor.
Hahah neden?
Genelde hareketlerimle, tavırlarımla, konuşmalarımla belli ediyorum. Bir tek sevdiğim kadına her gün söylerim sevdiğimi.
Bana söylemiyorsa eğer ben de söylemem odun bir sevgilimiz olduğun için böyle oluyor😏
Sevdiğim kişi benim için değerlidir.
Hayır söylemem yorucu
Söylemiyorum özel olmalı bence
Genellikle evet
Her fırsatta söylerim
sevgilim hariç söylediğimi sanmıyorum
Söylüyorum
Söylemekten çok bunu hissettiriyorum.
Hayır , söylemiyorum.
Söylenem hissettiririm
Arada bir evet söylerim, dozunu kaçırmadan
Hergün olmasada genelde söylüyorum
Her saat başı
Söylüyorum sıkılmadan❤️
Daha çok hissettirmeye çalışırım
Her fırsatta söylemeye çalışırım..
Söylemem ama hissettiririm
İçimden geldiği zaman söylerim.
Söylemek gerekiyor kesinlikle
Bu yaşıma kadar daha hiç demedim
Nadiren söylerim.
Banada yardim edermisiniz lutfen
nasıl yani?
Hayır o kadar sık söylemem
içimden geldiği zaman söylerim 😌
kimseyi sevmem ben
Içimden geldiği gibi davranıyorum bazen derim
Söylerim tabiki
Tabiki hayır
Eşimle birbirimize her gün söylüyoruz.
Ewet
her zaman söylerim kız arkadaşım olsa
Söylerim tabi
Çocuklarıma söylerim hergün her dakika
Anneme her dk derim
Hayır söylemiyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?