Ne demişler hayat kısa kuşlar uçuyor. Çok fazla kötülüğün olduğu bu dünyada ailemiz, sevgilimiz, arkadaşlarımız her kim olursa olsun bence onları ne kadar çok sevdigimizi sık sık söylemeliyiz.
Sevdiklerinize ne sıklıkla onları sevdiğinizi söylersiniz?
Ben arkadaşlarıma her gün söylüyorum aileme de öyle. Çünkü seviyorum onları ve bu dizi söylemek de zor değil. Hayat kısa demissin çok da haklısın bacım...
Ben bir ilgi kerizi değilim para umrumda gerisi değil. YT verecek işimle alakalı destek olacak gacı lazım bana. Sevgiyi de hallederiz arada bir söyleriz :D
Herrrr zaman söylüyorum kavgada da çok işe yarıyor heheh ki bence söylenmeli yarına gözünüzü açtığınız da orada olup olmayacağı belli değil kıymet bilmek lazım. d