Eski sevgilim alkollüyken mesaj attı pişmanmış şans istiyor beyfendi?

Neymiş bana vakti yokmuş çok yoğun çalışıyormuş tuvalete bile gitmeye bile vakti yokmuş beni üzmemek için kendinden uzaklaştırmaya çalışmış ula bir ay oldu zaten biz ayrılalı ben anlamadım napıcağımı? Birde alkollü diye hani insan alköllüyken doğruları söyler ya özür filan diledi bilmiyorum ona güvenemiyorum neden böyle yapıyor?
Eski sevgilim alkollüyken mesaj attı pişmanmış şans istiyor beyfendi?
Cevapla