Türk toplumunda evli olmamak ve hayatında biri olmaması neden başarısızlık olarak kabul görünüyor?

İş yerindekiler sürekli daha evlenmiyon mu tarzı sorularla boğuyorlar ya evlenince bütün sorunlar cözülüyormuş gibi konuşuyorlar ben 6 yıldır aşk acısı çekiyom gelmiş bana cocuğundan bahsediyor umrumda değil diyemiyorsun tabi
Türk toplumunda evli olmamak ve hayatında biri olmaması neden başarısızlık olarak kabul görünüyor?
Cevapla