Ben bu yapıdaki kişilerde bu potansiyeli görüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kişilerde aidiyet duygusuda olmadığı için a kişisi ve b kişisi arasında onlar için bir fark yokmuş gibi davranıyorlar, buda onları bana göre güvenilmez hale getiriyor.
Umursamaz/Gamsız/Ruhsuz olan Sevgili/Eş aldatır mı bu potansiyel var mıdır?
Ya ortada bir sebep vardır böyle olması için ne bilim geç cevap veriyordur ya da bakmıyordur ya da soğuktur ne bilim bu kişilere öyle olmak gerek ama bazıları da var hiçbiri şey yokken seni seviyorum dedikten sonra bile umursamaz işte onlar dengesiz insnalar oluyor aldatmaya meyilli mi orasini bilemem ama tam olarak sevmediğini söyleyebilirim
İma ediyorum anlamıyor artık açıkça söylüyorum yine pişkince konuşuyor bu sinirlenip sert konuşuyorum benden özür bekliyor, uzaklaşma yönüne geçtim zaten yalan makinesinden
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Aldatmak karakterle ilgilidir. belki özgür olmayı seviyordur aşırı seviyorum diyende aldatır.
Böyle bir yargı olacağını düşünmüyorum. Yani gamsızlık başka bir şey.
Umursamaz ile ruhsuz çok farklı kavramlar.
Ben de bazı konularda umursamazım fakat sevdiklerim söz konusuysa tam tersiyimdir.
Sevdiğim diyorsun değil mi? Ben o sözüde duymadım benimki canı istedikçe gönül eğlendiriyor gibiydi bende bitirdim
Hayır hayır ben öyle biriyim umursamam ama bu o kişiye değil herkese karşı öyle
İkili ilişkilerin yerlerde o zaman
Yooo kişiden kişiye değişiyor bu ilgimi hak edecek biri olursa aksine fazla önemserim onu ama genelde insnalar bunu hak etmez
Sen olayı tam anlamadın, ilişki yaşadığını söyleyipte ilişki yaşadığı kişiye karşı böyle hareket edenler hakkında konuşuyoruz, senin durum farklı
Ya ortada bir sebep vardır böyle olması için ne bilim geç cevap veriyordur ya da bakmıyordur ya da soğuktur ne bilim bu kişilere öyle olmak gerek ama bazıları da var hiçbiri şey yokken seni seviyorum dedikten sonra bile umursamaz işte onlar dengesiz insnalar oluyor aldatmaya meyilli mi orasini bilemem ama tam olarak sevmediğini söyleyebilirim
Evet o dengesizlerden bahsediyorum
Karakter meselesi aksine daha. da saygı duyuyor olabilir..
Sanmam öyle olacağını
Güven sorunu yaşamama sebep oluyor
Yani ilgisizlik varsa altında bende bişey arardım
Aynen öyle uyarıyorsun birde senden özür bekliyor gelde çıldırma
Ben merkezli insanların yapısında bu vardır.. Şunu unutma hatasını bir insana söyledeğinde kabullenmiyorsa direk uzaklaş o insandan kim olursa olsun
İma ediyorum anlamıyor artık açıkça söylüyorum yine pişkince konuşuyor bu sinirlenip sert konuşuyorum benden özür bekliyor, uzaklaşma yönüne geçtim zaten yalan makinesinden
Yalan varsa sorun vardır
Evet büyük sorun vardır
aldatır