En az 1.70 cm uzunluğunda
Güzel yemekler yapabilen
Biber dolmasının kabuğunu yiyebilecek olan (ben sadece pirincini yiyorum)
Asgari ücret aldığım için benim gibi çalışabilecek olan
Onurlu, dürüst, ihanet etmeyecek biri
En az 1.70 cm uzunluğunda
Güzel yemekler yapabilen
Biber dolmasının kabuğunu yiyebilecek olan (ben sadece pirincini yiyorum)
Asgari ücret aldığım için benim gibi çalışabilecek olan
Onurlu, dürüst, ihanet etmeyecek biri
Boy en az 170 demişsin, 177-78 arasındayım. Güzel yemek? Biber dolmasını hatırlıyorum ortaokulda yapmıştım tek başıma ilk kez, annem memlekete cenazeye gitmişti 1 hafta evi idare ettim. O güne kadar yine yapıyordum ama annem evde başımda duruyordu. Bugün 23 yaşında cidden asla yapamadığım yemek yok, yemek yapamayan kızlara hayretle bakıyorum. Annem aşırı derecede baskıcı biriydi küçükken bile temizlik ve yemek konusunda acımadı, öğren diyerek yaptırmadığı şey kalmadı sağolsun. Tüm sülale küçüklüğümden beri beni konuşuyor, küçüklükten beri asla şımarıklık yapıp yaşıtlarım gibi boş eğlence peşinde koşmadım, lisede bile sabahın köründe gidip akşam geldiğimde o yorgunluk ile yemek yaptığım sofra kurduğum günleri biliyorum. Temizlikçi gibi sürekli ev işi, zaten aile kalabalık rahat yok sürekli bir yoğunluk. Eşim tam tersine istemese bile çalışırım ve diretirim, evde boş boş oturacak biri değilim ki akademik kariyer düşünüyorum. Kişiliğe gelirsek beni bugüne kadar tanıyan herkes hakkımda hep iyi şeyler söylemiştir çünkü ömrümde kimseyle çok büyük kavga edip kötü şekilde küsmedim mutlaka hellalik alırım hayatımdan çıkan kişilerden de, biriyle ufacık bir dargınlık yaşasam ve haklı olsam bile huzursuz olurum gider hallederim sorunu. Okul müdürü ve hocalarım, ailemi tanıyan çevrede ki insanlar bile aileme söylerdi kızınız fazla iyi niyetli ve çok temiz düşünen, saf kalpli birisi diye. Yalandan nefret ederim bugüne kadar aileme hiç yalan söylemedim üniversitede bile çünkü o vicdan peşimi bırakmaz, ihanet etmem imkansız çok aşırı bağlanan biriyim ve sırf bu yüzden bugüne kadar herkesi reddetim hayatıma tek bir kişi girsin diye, gözüm dışarı kaydığı an çeker giderim aldatmaktansa çünkü başımı yastığa koyduğumda vicdanım rahat vermez ve o kişinin yüzüne bakamam. Bütün kriterler uygun fazlası bile var ama çocuk istemeyen biri mümkünse başka birini bulsun🤚 küçükken bile 5 çocuk diyordum, akademik kariyer hayalinden sonra en az 2 'ye düşürdüm. Çocuğum Kardeşlik duygusunu yaşasın isterim.
Çay içelim hahaha
Ya şaka bir yana uzun uzun yazmışsın tebessüm ederek okudum yemek molasındayım iş yerinde. Senin gibi insanların var olduğunu bilmek o kadar güzel ki. Allah karşıma senin gibisini çıkarsın inşallah başka ne isterim
Aklıma beni 2 ay önce reddeden kişi geldi... Beni tanıyan herkes arkasından gülüyor. Bu devirde Senin gibi bir kızı asla bulamaz, neler kaçırdığının farkında bile değildir diyorlar. Kızlar bile ' erkek olsam senin peşini bırakmaz evlenirdim kesin' diyor. arkadaşlarımın sevgilileri 'karakter olarak her erkeğin evlenmek isteyeceği bir kızsın, çokta güzel ve çekici birisin neden yalnızsın sevgili yapmıyorsun' diyip şok oluyorlar. bilmiyorum bana göre olmam gerektiği gibi biriyim, diğer kızlar anormal bence. İnşallah karşına düzgün biri çıkar ama sayımız azalıyor, yoldan çıkan çok gördüm. 🤚
Keşke yakın bir arkadaşın olsaydımda, seni almak için koştursaydım ama kim bilir hangi diyardasın
Yakın arkadaşım olamazdın büyük ihtimalle, çünkü Erkeklerle etkileşim kurmuyorum rahatsız oluyorum. Evlendikten sonra hangisiyle görüşebileceğim? Eminim eşim izin vermez veya onların eşi izin vermez. Birgün hayatımdan çıkaracağım insanla bağ kurmayı saçma buluyorum. Ayrıca güvenmiyorum, arkadaş kalamaz bence erkek. Bir süre sonra ister istemez kıza bizden flört olabilir mi? niyetiyle yaklaşıp mahvediyor güzelim masum arkadaşlık ilişkisini. Kız çevrem aşırı yoğun, yeterli geliyor. Hakkında hayırlısı olsun, inşallah karşına iyileri çıkar.
Cevap
1Cevap
Biber dolmasının kabuğunu yemeli kriterin her şeyi zorlaştırıyor o olduğu sürece kolay kolay bulamazsın
Sen yemez misin kabuğunu
Sağlık olsun burada kız çok 😂
Umarım troll falandır çalışma kısmı değiil iki tarafta zaten çalışmalı ama yemek ev işleri de bolunmeli iki kişi yapmalı yine
Trol değil ben artık evlenmek istiyorum yaş 28 oldu. Ben sürekli yemek yapsın bende yatayım demedim ki. Güzel yemekler yapsın dedim. O yemek yapsın bende salata yapayım sofrayı kurayım mesela
Bence çocuk falan da yapmayın gecinemezsiniz
Ya niye geçinmeyek babam asgari ücretle 4 çocuk büyüttü evlendirdi.
Asgari ücretle evlenirsen stresden uyuyamazsın aga
Yapacak bişey yok millet iş bulamıyor bizim en azından işimiz var kardeşim
Kimmiş o çöpçü ya holding çöpçüsü asgari ücret alıyor ben holding de güvenliğim
Yanında ketçap mayonez ister misiniz
Hayır yemek mi bu
Ya o kisi seni napsin be
Neden hanımefendi
Elini sicak sudan soguk suya sokmam degil sokcam diyorsun
Hayır canım bişey demedik ki çalışsın dedik sadece bunda ne var öyle düşünmeyin
Bilmiyorum ya bi erkek illa calissin diyor ve bunu kriter yapiyorsa ordan uzaklasmak gerek cünkü ben sana bakamam diyorsun
Sen çalışmak istemiyor musun evlendikten sonra
1. Konumuz bu degil ben calisirim dedim belki sonra calismak istemicem
Sen neye kızdın hanımefendi
Karin belki hamile olck sonra calismak istemick cocugyla ilgilencek ve calissin demen tuhaf
Çocuk istemiyorum
Ahaha emin ol kadin ister
Bol sanslar
Teşekkür ederim
Boy kısmı hariç diğerleri çok rahat bulunur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?