Aşk İlişkileri Her girdiğim işyerinde birine vuruluyorum, platonik takılıyorum. İşten çıkınca aşkım da bitiyor, normal mi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Normal mi kanks Güncellemeler+1 yıl Niye süper soru seçtiniz😂😂 Güncellemeler+1 yıl Ne kadar kolay insanlara; kaşar, bacım diyebiliyorsunuz ya. Her girdiğim işyerinde birine vuruluyorum, platonik takılıyorum. İşten çıkınca aşkım da bitiyor, normal mi? Cevapla İş Soruları Aşk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Gizli Üye (30-35) +1 yıl değil. ruhun kaşarlaşmış. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl 2 işe girdim. Hoşlandım iş bitti unuttum ne var bunda. Ayıp değil mi böyle diyorsunuz. Daha doğru düzgün sevgilim bile olmadi günah diye. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl tamam Yorumla Soran +1 yıl 👏👏ahlaklı seni Yorumla Cevap sahibi +1 yıl sensin o Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
değil. ruhun kaşarlaşmış.
2 işe girdim. Hoşlandım iş bitti unuttum ne var bunda. Ayıp değil mi böyle diyorsunuz. Daha doğru düzgün sevgilim bile olmadi günah diye.
tamam
👏👏ahlaklı seni
sensin o