Her girdiğim işyerinde birine vuruluyorum, platonik takılıyorum. İşten çıkınca aşkım da bitiyor, normal mi?

Normal mi kanks
Güncellemeler
+1 yıl
Niye süper soru seçtiniz😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Ne kadar kolay insanlara; kaşar, bacım diyebiliyorsunuz ya.
Her girdiğim işyerinde birine vuruluyorum, platonik takılıyorum. İşten çıkınca aşkım da bitiyor, normal mi?
Cevapla