20 yaşındayım arkadaşlarımın normal kendi yaşıtı olan güzel düzgün ilişkileri var ben ise duygusal ilişki kuramıyorum?

Yani duygusal değil yüzeysel anlık şeylere yönelik ve kendimden büyük kişiler genelde. Böyle seviyorum duygusal sevmiyorum ama ucuz olduğumu düşünüyorum artık. bu özelliğimden nasıl vazgeçebilirim yani birini kalıcı olarak sevebilirim.

20 yaşındayım arkadaşlarımın normal kendi yaşıtı olan güzel düzgün ilişkileri var ben ise duygusal ilişki kuramıyorum?
Cevapla